בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
תחרות בין המחלקות במעריב נחשפת: יעד מכירות הפרסום ל-nrg - מיליון שקל 
 
 על-פי הערכות, הכנסות nrg בחודש נעות סביב 600-800 אלף שקל בחודש. נמרודי    צילום: רוני שיצר    
תקשורת |
 
מעיין כהן, 140

עמידה ביעד תזכה את מחלקת המכירות של האתר ביום כיף בצפון. כך עולה ממסמך פרסומי תחרות שעורכת הנהלת מעריב בין מחלקות הסחר של העיתון, שהגיע לידי הבלוג 140

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בלעדי: יעד המכירות של אתר nrg לחודש אוקטובר עומד על מיליון שקל - סכום שיזכה את מחלקת המכירות של האתר ביום כיף בצפון. כך עולה מפרסומי תחרות שעורכת הנהלת מעריב בין מחלקות הסחר של העיתון. בימים האחרונים נתלו במסדרונות מעריב מודעות בנוסח הבא: "יש לאן לחתור!!! מנצחים את אוקטובר ויוצאים ליום כיף בצפון. כל מחלקת מכירות שתעבור את סך המכירות כפי שמופיע מטה תצא ליום כיף מפנק בצפון". בהמשך מפורטים יעדיה של כל מחלקה בקבוצה:

מעריב יומי - 7.5 מיליון שקל
מקומונים - 3.7 מיליון שקל
כתבי עת וסגנון - 1.4 מיליון שקל
סטטוטוריות- 1.4 מיליון שקל
נשיונל ג'יאוגרפיק/רייטינג - 550 אלף שקל
מוספים מיוחדים - 410 אלף שקל
לוח דרושים + לוח - 310 אלף שקל
Nrg - מיליון שקל

עוד נכתב, כי "אם כל המחלקות יחד יעברו סך הכנסות של 17 מיליון שקל, כל מחלקות הסחר ייצאו ליום כיף. זה אפשרי, זה בידינו, בואו נחתור יחד להצלחה". על המסמך חתום יורם אריס, משנה למנכ"ל מעריב. נציין, כי היום פורסם נוסח חדש של המודעות, שלא כולל את הסכומים לעיל.

על-פי הערכות, הכנסות nrg בחודש נעות סביב 600-800 אלף שקל בחודש. לשם השוואה, הכנסות אתר תפוז עומדות על כ-1.4 מיליון שקל בחודש (חישוב המתבסס על הכנסות החברה מאינטרנט, 8.6 מיליון שקל, במחצית הראשונה של השנה). על-פי סקר TIM, החשיפה ל-nrg עמדה בספטמבר על 23.9%, והחשיפה לתפוז על 21.1%.

תחרות זו היא ככל הנראה יריית הפתיחה של המנכ"לית הנכנסת של מעריב, אווה מדז'יבוז', שהחליפה את רוני קליינפלד, לאחר שנתיים ששימש בתפקיד. מדוחות מעריב לרבעון השני של השנה עולה, כי מעריב החזקות רשמה ברבעון הפסד תפעולי של 23.5 מיליון שקל, וסיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הפסד תפעולי של 37.7 מיליון שקל.

ממעריב נמסר בתגובה: "המערכת אינה מתייחסת לנתונים מסחריים-פנימיים של הארגון".

לבלוג 140 >>>
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by