בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיוק 
תיק תקשורת שיווקית: החינוכית מעלה את "הקמפיין"  
 
פרסום ושיוק |
 
דוד ורטהיים

הטלוויזיה החינוכית תעלה בשבת הקרובה תכנית חדשה - "הקמפיין" - שתעסוק בפרסום ושיווק, בהגשת לילך סיגן מ"גלובס"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הטלוויזיה החינוכית תעלה בתכנית חדשה הדומה במתכונתה ל"תיק תקשורת" תחת השם "הקמפיין", שתעסוק בעולם הפרסום והשיווק. את התכנית תגיש העיתונאית לילך סיגן, עורכת מוסף "גלובס הערב".

על פי החינוכית, "התוכנית תעסוק בנושאים רלוונטים לעוסקים בענף כגון: איך להכין תוכנית שווק? מהו לוגו ולמה אנחנו זקוקים לו? כיצד לתפוס נישה ייחודית בשוק? מהו פרסום פוליטי שלילי ומהן השלכותיו? מי יותר גדול: אדלר-חומסקי או מקאן-אריקסון? ומי זה בכלל אפי?".

עם זאת, מבטיחים בחינוכית כי "התכנית גם תקלף את הקליפות מסביב לתחומים המתפתחים והערמומיים של השיווק, הפרסום והמכירות ותחשוף אותם בפני הקהל הרחב שאינו מצוי בנבכי הברנז'ה".

במסגרת התוכנית יהיו פינות בנושא אינטרנט ופרסום ויתארחו בהן אורחים מתחלפים, בניהם: אדם שוב, מנכ"ל איקאה שלומי גבאי, מנכלי"ת טרגט-מרקט מירי סיני ואחרים. התכנית הראשונה תעסוק בנושא יחסי ציבור ובפאנל המרכזי שלה משתתפים איש יחסי ציבור אייל ארד, העיתונאי רענן שקד ומנכ"לית קבוצת מקאן-אריקסון איריס בק.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by