בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
TIM ספטמבר: פייסבוק בשיא של 57.2% חשיפה 
 
פרסום ושיווק |
 
אורי ברקוביץ`, Themarker

על פי הסקר, אתר ynet זינק בכ-10% ו-nana10 קפץ מהמקום השמיני לשישי - חזרה להיותו השלישי מבין אתרי התוכן בישראל

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גם בספטמבר הצמיחה בחשיפה של הרשת החברתית פייסבוק לא עצרה. החשיפה לאתר עלתה מ-51.7% חשיפה באוגוסט, ל-57.2% חשיפה בספטמבר – גידול של כ-10%. אתר ynet, שהגיע באוגוסט לשפל, זינק גם הוא בכעשרה אחוזים ועלה מ-57.1% חשיפה באוגוסט ל-63.5% בחודש שעבר.

TheMarker המשיך גם בספטמבר להוביל את הזירה הכלכלית, עם חשיפה של 13.1%, לעומת 11.3% לאתר גלובס. החשיפה לשני האתרים ירדה בספטמבר לעומת אוגוסט בשל החגים.

על פי הסקר, שנערך בקרב מדגם של כ-800 גולשים בני 13 ומעלה מהאוכלוסייה היהודית בישראל, במהלך ספטמבר צנחה החשיפה לאתר הלוחות יד2. החשיפה לאתר, שזינקה באוגוסט ל-30.3%, ירדה לרמות החשיפה מהן נהנה בחודשים הקודמים ועמד בחודש שעבר על 24.3% בלבד. אתר השוואות המחירים זאפ ירד גם הוא בחדות מ-24.9% ל-21.9%. ספורט5 פלוס ירד מ-14.9% ל-12.3%. המתחרה ONE ירד גם הוא - מ-15.2% באוגוסט ל-13.6 בספטמבר.

אתר רשת המשיך לרדת זה החודש השני ברציפות, והחשיפה אליו בספטמבר עמדה על 11.8% לעומת 13.7% באוגוסט ו-15.2% ביולי. אתר נוסף שירד הוא אורנג', שירד מ-13.8% באוגוסט ל-10.1% בספטמבר. אתרים שימושיים נוספים שירדו בספטמבר הם אתרי בזק ודפי זהב.

לאחר צניחה של שני מקומות באוגוסט שב אתר נענע10 וכבש את המקום ה-6. החשיפה לאתר עמדה בספטמבר על 28.3% לעומת 27.8% חשיפה באוגוסט. החשיפה לרוב האתרים ירדה בספטמבר. מלבד ynet שהחשיפה לו עלתה בשיעור חד, היתה העלייה בחשיפה לאתרים MSN, אתר מעריב, גוגל, וואלה ויאהו זעומה ביותר.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by