בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשייה 
משאירים צלחת ריקה: מגזין "גורמה" יסגר בעקבות ירידה בפרסום  
 
תעשייה |
 
Themarker

המו"לית קונדה נסט תסגור את המגזין הנחשב ל"ווג" של עולם הקולינריה יחד עם עוד שלושה מגזינים, בעקבות הירידה בפרסום

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
המו"לית קונדה נסט מתכננת לסגור את עיתון "גורמה" הוותיק, ושלושה מגזינים נוספים, בעקבות הירידה בפרסום במגזינים אלה.

מגזין "גורמה", אשר הוקדש כולו לבישול ונסיעות מאז שנת 1941, יפורסם בפעם האחרונה בחודש נובמבר, לפי הודעת קונדה נסט. ביחד איתו ייסגרו המגזינים "קוקי", "אלגנט ברייד" ו"מודרן ברייד". כ-180 עובדים בחברה יאבדו את עבודתם כתוצאה מסגירת המגזינים.

"גורמה" היה לעולם הבישול והמזון מה שמגזין "ווג" לעולם האופנה. תחת הנהלתה של רות' ריישל, אחת מהעורכות הבולטות בקונדה נסט, מגזין "גורמה" שפך כספים רבים על צילומים מרהיבים, מטבחים וטיולים. התוצאה היתה מגזין יפהפה שנשם - ומכר - את החיים הטובים.

המו"לית קונדה נסט העדיפה להמשיך ולפרסם מגזינים הפונים פחות לקהל היוקרתי ויותר לקהל היומיומי, כמו המגזין "בון אפטיט", המיועד לקוראים ממעמד הביניים. המהלך מהווה שינוי באסטרטגיה של קונדה נסט, שהעדיף להוציא לאור מגזין המיועד לקוראים המעוניינים בארוחות שניתן להכין תוך 30 דקות, כאלה המפורסמות במזין "כל יום עם רייצ'ל ריי", על פני הכיוון היוקרתי יותר.

הפרסום בעיתון "גורמה" היוקרתי ירד ב-43% בגיליון לחודש אוקטובר לעומת הגיליון המקביל בשנת 2008. למגזין קהל של כ-980 אלף קוראים, לעומת 1.35 מיליון קוראים ל"בון אפטיט".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by