בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
אחרי הופעות מדונה ולאונרד כהן - הכבאים יוצאים בקמפיין 
 
פרסום ושיווק |
 
איילה צורף, Themarker

אחרי שלא הצליח לשבש את הופעות השניים בישראל, עולה ארגון הכבאים בקמפיין מאבק נגד משרד האוצר, במטרה להגדיל התקנים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ארגון הכבאים יוצא בקמפיין במטרה לעורר מודעות למאבק נגד משרד האוצר, ולשביתת הכבאים שמתקיימת בשבועות האחרונים. הקמפיין יתנהל באינטרנט, בעיתונות, בשילוט חוצות וברדיו.

ההחלטה לצאת בקמפיין התקבלה לאחר שניסיונות ארגון הכבאים להפעיל לחץ ציבורי באמצעות פגיעה בהופעותיהם של מדונה ולאונרד כהן נכשלו. ארגון הכבאים הודיע לפני כחודש וחצי שלא יספק שירותי כבאות למופעים, וזכה לכותרות. בפועל, קיומן של ההופעות לא היה בסכנה, לאור הפתרונות החלופיים שהציעו מפיקי המופעים, בראשם ציוד שיובא מחו"ל וכבאים פרטיים. כשהתקשורת הבינה שאין סכנה אמיתית לקיומם של המופעים, הנושא ירד מסדר היום והכבאים לא קיבלו את מבוקשם.
 
הניסיונות לפגוע בהופעה של מדונה נכשלו. עכשיו הקמפיין
 הניסיונות לפגוע בהופעה של מדונה נכשלו. עכשיו הקמפיין  
 צילום: גטי 
 
במסגרת הקמפיין יוצגו באתרי אינטרנט באנרים שבהם תופיע תמונתו שר האוצר, יובל שטייניץ, מנגן בכינור כשברקע מדינת ישראל בוערת והסיסמה: "שר האוצר משחק באש". כמו כן, תוקם קבוצה תמיכה במאבק הכבאים בפייסבוק, יועלה תשדיר רדיו ויפורסמו מודעות בעיתונים.

מארגון הכבאים נמסר: "ההחלטה לא להגיע לאירועים המוניים, דוגמת ההופעות של מדונה ולאונרד כהן, לא נעשתה למטרת יחסי ציבור, אלא כחלק מהמאבק. לא נפסיק את העיצומים עד שתיענה דרישתנו לאייש תקנים קיימים של 250 כבאים חדשים שמשרד האוצר אינו מוכן לתקצבם, ולבטל קיצוץ מתוכנן של 30 מיליון שקל בתקציב שירותי הכבאות בשנים הקרובות. התקן הבינלאומי קובע כי על כל 1,000 תושבים המדינה צריכה להעסיק כבאי. במלים אחרות, בישראל היו אמורים לפעול 7,000 כבאים, ובפועל יש 1,350 כבאים בלבד".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by