בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
מעריב נכנס לזירת ההיכרויות: השיק את nrg דייטינג 
 
 ``נכנסתי לקרוא על ביבי, יצאתי לסרט עם שרה``. קמפיין nrg דייטינג   
תקשורת |
 
אורי ברקוביץ, Themarker

האתר מבוסס על הפלטפורמה של קופידון, הכוללת גם את מאגר החברים שלו, אולם הוא יכלול גם שירותים חדשים כמו משחקי שש-בש, שחמט ודמקה, שמטרתם "לאפשר אינטראקציה לא מחייבת"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אתר nrg מעריב השיק אתמול (ג') את אתר ההיכרויות nrg דייטינג. האתר, שפועל בכתובת nrgdating.co.il, מבוסס על הפלטפורמה של חברת ספארק נטוורקס, שמפעילה את אתרי ההיכרויות הוותיקים קופידון ו-JDate. האתר מבוסס על הטכנולוגיה של קופידון, הכוללת גם את מאגר החברים בו. לרגל ההשקה פתוחים כל שירותי האתר בחינם, אולם אחרי החגים תוגבל היכולת לשלוח הודעות למנויים משלמים בלבד. בדומה לאתרי ספארק האחרים, חברים שאינם משלמים יוכלו לשלוח "קריצות" ולקרוא הודעות, אך לא לענות עליהן. nrg דייטינג כולל גם שירותים שלא קיימים בקופידון כמו משחקי שש-בש, שחמט ודמקה, שמטרתם לאפשר אינטראקציה לא מחייבת בין חברי האתר. חובבי טכנולוגיה יתאכזבו לגלות כי האתר אינו פועל היטב בדפדפן פיירפוקס.

דמי המנוי יהיו זהים לדמי המנוי בקופידון: 109 שקל לחודש, 84 שקל לחודש במנוי לשלושה חודשים ו-59 שקל לחודש במנוי לחצי שנה. ב-JDate מחיר המנוי גבוה יותר: 129 שקל לחודש ו-99 ו-69 שקל לחודש במנויים לשלושה ושישה חודשים, בהתאמה. השקת האתר מלווה בקמפיין אינטרנט במגזיני מעריב באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בעלות של כרבע מיליון שקל. מוטו הקמפיין הוא "להיכנס לחדשות ולצאת עם אהבה", ומלווה בסיסמאות כמו "נכנסתי לקרוא על ביבי, יצאתי לסרט עם שרה" ו"נכנסתי לקרוא על אלי, יצאתי לדרינק עם ישי". לדברי גורמים באתר הוא "מכוון לקהל הקוראים הקבוע של אתר nrg מעריב, המתעניין באקטואליה, חדשות ומידע שוטף, ובמקביל מחפש פרטנר לחיים".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by