בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
פייסבוק דוהר, ynet דועך 
 
 הרשתות החברתיות בפריחה. TIM אוגוסט   
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

סקר TIM: פייסבוק ממשיך לעלות ומצמצם את הפער מול ynet שממשיך את מגמת הצניחה. וגם, קבלו שחקן חדש בתחתית הטבלה - "עכבר העיר און ליין"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
החודש שחלף היה אחד החודשים החלשים ביותר של ynet, ונעצר על 57.1% בלבד, זאת בהמשך למגמה בה הוא נמצא בחודשים האחרונים. הרשת החברתית פייסבוק לעומתו, ממשיכה את מגמת העלייה - הפעם מ-50.5% ל-51.7%. כך בסקר TIM הבודק את שיעור החשיפה לאתרי האינטרנט הגדולים. באותו עניין, מספר החברים בפייסבוק ישראל, עומד כיום על 698 אלף.

מי שעוד נהנה מפירות הגולשים בסקר הנוכחי הוא אתר הלוחות יד2 שזינק בסקר הנוכחי מ-25.9% ל-30.3%, ככל הנראה הודות לשיתוף הפעולה עם אתר וואלה בו, וכן לקמפיין שהעלה באוגוסט אל מול המתחרה מבית ynet. גם אתר 'מקו' של הזכיינית קשת הרוויח בגדול משיא עונת "כוכב נולד 7", בכללה מתוכנית הגמר, שהקפיצה אותו ל-29.4% ולמקום השביעי בטבלת החשיפה.

nana10 ספג באוגוסט ירידה מהמקום הרביעי והקבוע שלו והתייצב על 27.8%. עם זאת, יצויין כי הסקר בוצע טרם עליית העונה השניה של הישרדות לאוויר שזוכה לרייטינג נאה, וכן לפני השקת האתר בעיצובו החדש.

שינוי נוסף בהרגלי הגלישה מהווה כניסתו לראשונה של אתר עכבר העיר מקבוצת אתרי "הארץ" לצמרת האתרים המובילים. על פי הסקר ניצב עכבר העיר במקום ה-24 מבין האתרים הנבדקים בסקר, עם 10.1% חשיפה.

ולאתרי הנישה: בזירה הכלכלית - Themarker ממשיך להוביל על פני "גלובס" (16.5% לעומת 14.7%. בזירת הספורט המנצח הגדול של אוגוסט הוא אתר ספורט5 שזינק מ-11.6% ל-14.9% וניצב כעת במקום ה-17, בפער זעיר אחרי ONE, במקום ה-16 עם 15.2%.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by