בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
השואו החדש של ג'יי לנו: פרסום של פורד ומקדונלדס  
 
 העלה את הרעיון בעצמו לאחר שנהג במכונית הפיוז`ן ההיברידית. לנו חובב המכוניות     צילום: גטי    
פרסום ושיווק |
 
Themarker

התוכן השיווקי הגיע לקודש הקודשים האמריקני: תוכניתו החדשה של ג'יי לנו שתעלה הערב ב-NBC תכלול תחרות במירוץ מכוניות בפורד פוקוס חשמלית, וחלוקת פרסים בחסות מקדונלדס. כזכור, הכנסותיה של NBC מפרסום בעונה הנוכחית ירדו ב-20% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ג'יי לנו יתחרה במירוץ מכוניות בפורד פוקוס חשמלית, ויחלק פרסים בחסות מקדונלדס, בתוכניתו החדשה שתעלה הערב בארה"ב. השינוי מצביע על כך שרשת NBC, המשדרת את התוכנית, משתמשת בכל האמצעים שברשותה על מנת למשוך אליה מפרסמים.

חברות כמו מקדונלדס משלמות לרשת הטלויזיה סכום גדול יותר מזה המשולם עבור פרסומת סטנדרטית באורך 30 שניות בתמורה לשילוב מוצריהן בתוכנית, לדברי מייקל פיילוט, ראש מחלקת המכירות של NBC. הדבר צפוי להעלות את הכנסות התוכנית, ולהביא לחשיפה גדולה יותר של המוצרים המתפרסמים במהלך התוכנית, שלא כמו בהפסקות פרסומות בהן הצופים נוטים להעביר ערוץ.

ב-NBC מקווים שתוכנית הבכורה של לנו, שתשודר הערב בהשתתפות הקומיקאי ג'רי סיינפלד, תמשוך אליה קרוב ל-4.7 מיליון צופים, מספר הצופים הקבועים שצפו בתוכנית הלילה בהגשתו. התוכנית של לנו, שתשודר ב-22:00, תהיה הראשונה ברצף של ארבע תוכניות אירוח מדי ערב. NBC, שנמצאת בבעלות ג’נרל אלקטריק, יכולה להפיק ארבע או חמש תוכניות אירוח במחיר של 3 מיליון דולר - עלות הפקתה של סדרת דרמה, כך אמרו בכירים ברשת.

ב"אתגר המכונית הירוקה" של פורד, יתחרה המנחה הוותיק במירוצים נגד אורחיו הידוענים, במסלול מיוחד שנבנה ליד אולפני יוניברסל, בהם מצולמת התוכנית. לנו חובב המכוניות העלה את הרעיון לאחר שנהג במכונית הפיוז'ן ההיברידית ובפוקוס החשמלית של פורד. פורד תספק את כלי הרכב ותיתן חסות לקטע זה בתוכנית.

המבצע של מקדונלדס יחל באוקטובר ויימשך חודש, במהלכו ניתן יהיה לזכות בפרסים של בין 10,000 דולר למיליון דולר. זהו קידום המכירות הגדול ביותר של החברה זה יותר מ-20 שנה, מסר פיטר סטרלינג מחטיבת השיווק של החברה.

שיעור הצפייה הממוצע של NBC בשעות השיא נפל ב-5% ל-7.36 מיליון בעונת השידורים שהסתיימה במאי, וב-2.3% בקרב קהל בני ה-18-49, הקהל העיקרי אליו פונים המפרסמים, לפי נתוני חברת המדרוג נילסן.

הכנסות NBC מפרסום לקראת עונת השידורים שתחל החודש נפלו ב-20% לעומת העונה המקבילה בשנה שעברה, לאחר שבשנה שעברה הסתכמו ב-1.9 מיליארד דולר, על פי מקורבים לחברה.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by