בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
yes נגד הזכייניות: סרבו לשדר קמפיין ל-yesMaxHD 
 
 פרסומות פרסומות, אבל לאט. קמפיין yes    צילום: מתוך הקמפיין    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

חברת הלווין תשדר את הקמפיין הממחיש את יכולת הרצת הפרסומות באמצעות המכשיר, רק בערוצי הבית שלה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת הלווין yes מאשימה את זכייניות הטלויזה המסחרית קשת, רשת וערוץ 10, בפסילה לא מקובלת של הקמפיין החדש שלה, הממחיש את יכולת הרצת הפרסומות ב-yesMaxHD. הקמפיין יעלה השבוע על גבי מסכי yes בלבד לאחר שהזכייניות לא אישרו העלאתו אצלן.

לפני כארבעה חודשים השיקה yes את המכשיר המשולב החדש yesMaxHD - המאפשר ליהנות מיכולות ההקלטה והצפייה האישית של מכשיר -yesMax, זאת לצד איכות הצפייה המרבית של HD. לדברי yes עד כה הצטרפו לשירות כ - 30.000 לקוחות. מנכ"ל החברה, רון אילון, אמר אז כי הוא צופה שמכשיר המקס "יגיע לחדירה של 50%", אולם קשה כעת לראות כיצד מושג היעד הזה ללא קמפיין מאסיבי מול קהלים גדולים, המסוגל להתבצע רק בטלוויזיה המסחרית.

בסרט ההשקה מוצג משחק כדורגל בין 2 קבוצות של אנשי מערות לצד עשרות ניצבים באיפור ולבוש ייחודי ובשילוב של דינוזאורים באנימציית תלת ממד. הסרט מתחיל באופן רגיל ואז עובר למהירות גבוהה המדמה הרצת פרסומת.

דרור בהט סמנכ"ל השיווק של חברת yes אמר היום: "הרצת הפרסומות בקרב לקוחות ה-Max הינה אחד היתרונות עליו מדווחים הלקוחות המשתמשים במכשיר. ממחקר שערכה החברה במרץ 2009 עולה כי 85% מהלקוחות בעלי מכשיר MAX משתמשים ביכולת להריץ פרסומות בדומה לנתונים שאנו מכירים מחו"ל".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "ערוץ 10 מעודד קידמה וחדשנות ומכבד את yes. יחד עם זאת, אין הגיון מבחינתו בלתמוך בקמפיין הפוגע באופן ישיר בלקוחותיו".
לא התקבלה תגובת קשת.
טרם התקבלה תגובת רשת.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by