בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
טרור בכבישים או בפרסום? 

טרור בכבישים או בפרסום?

 
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

בעולם הפרסום מוסכם וידוע כי על מנת ליצור קמפיין אפקטיבי חשוב להלך בעדינות על הקו הדק והשברירי שבין הפחדה לרתיעה, בין קריאטיביות לאגרסיביות, ובקיצור - בין באזז לבזבוז. משרד התחבורה הבריטי, שהעלה השבוע קמפיין טלוויזיוני נגד שימוש במכשיר הסלולרי בעת נהיגה, חשב אחרת. נסיעה נעימה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ועכשיו תורכם
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by