בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
מועצת הכבלים: פרסום סמוי בתוכנית המשימות "סיימון"  
 
  ``עזרה ראשונה`` בדמות שקיות שוקו עם אזכור נרחב של המותג. שוקו בביפ    צילום: דניאל צ`צ`יק, יח``צ    
פרסום ושיווק |
 
אופיר בר-זהר, Themarker

לטענת המועצה, שפתחה בהליך הפרה נגד הערוץ, בתוכנית היה אזכור נרחב לשוקו של תנובה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מועצת הכבלים והלוויין פתחה בהליך הפרה נגד ערוץ ביפ השייך לקשת, בעקבות פרסום סמוי בתוכנית המשימות "סיימון" שהושקה בשבוע שעבר. ל-TheMarker נודע כי מועצת הכבלים והלוויין הוציאה מכתב בירור לביפ, בשל קידום של המותג שוקו שוק של תנובה.

בתוכנית מתחרים צוותים בביצוע משימות מבדחות שלרוב כרוכות במעורבות של עוברי אורח. במהלך התוכנית נשלחה לאחד הצוותים שפיגרו בביצוע המשימות "עזרה ראשונה" בדמות שקיות שוקו עם אזכור נרחב של המותג, שלא בהתאם לכללים. כמו כן הופיע באנר פרסומי למותג אבל הדבר אינו אסור לפי כללי מועצת הכבלים.

ניצן חן, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין, מסר בתגובה כי "כללי התקשורת אוסרים שילוב פרסומת סמויה וקידום יחסי ציבור למען יחיד או תאגיד. נראה כי בתוכנית 'סיימון' נעשתה חריגה מכללים אלו, ועל כן שלחה המועצה מכתב בירור, שבו נדרשה הסרת הקטע הפרסומי מהשידורים החוזרים של התוכנית ומשידורי ה-VOD הימנעות מפרסומת דומה בתוכנות הבאות והתייחסות לטענות בדבר הפרה לכאורה. כולי תקווה שהבעיה לא תחזור על עצמה בעתיד".

מערוץ ביפ נמסר: "קיבלנו את המכתב זה עתה ואנו לומדים אותו. הערוץ פועל בהתאם לחוקים וההנחיות ואנו מתנהלים ישירות מול המועצה".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by