בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
איש השיווק של חודש אוגוסט: עורך גלובס - חגי גולן 
 
 ``בניצוח הפך גלובס ממוצר תוכן בעל רלוונטיות נקודתית למחולל שיחה``. גולן     צילום: יח``צ    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

מנימוקי איגוד השיווק לבחירה: "אחד מיוזמי המהלך הכולל של מיקוד ושיפור המגזינים של העיתון, ופעיל בהפיכת העיתון ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חגי גולן, העורך הראשי של עיתון הכלכלה "גלובס", נבחר לאיש השיווק לחודש אוגוסט 2009 על ידי איגוד השיווק הישראלי. השופטים נימקו את בחירתו ב"מיקוד ושיפור המגזינים של העיתון, כחלק ממהלך של הפיכתו ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי".

לאחרונה הושלם בעיתון מהלך תלת-שנתי של שיפור ומיקוד המגזינים, צמצום מספרם וקביעת כיוון אסטרטגי עבור כל אחד מהם. זאת, כשלוש שנים לאחר השקתו מחדש של מגזין סוף השבוע ’G’.

על פי הודעת האיגוד, "המהלך הוכיח את עצמו ברמת ההכנסות ממוצרי המגזין, כמו-גם בשביעות רצונם של הקוראים".

את פריצת הדרך הובילו שלושה מגזינים: ’מדד המותגים’ - מגזין שהופץ בחודש יולי, המביא סקירות וניתוחי מגמות, פרשנויות ותחזיות; ’ליידי גלובס’, שהפך לאחרונה למוצר תוכן מהודק המציג פן ייחודי של העולם העסקי; ו’פירמה’ שעבר לפני 5 חודשים תהליך אסטרטגי של מיקוד והתמקצעות ונבנה מחדש מן היסוד, תוך שגייס כותבים חדשים מהתעשייה.

עוד מנימוקי איגוד השיווק: "בניצוחו של גולן, הפכו המגזינים "ממוצרי תוכן בעלי רלוונטיות נקודתית למחוללי שיחה. יותר מכך - המגזינים זוכים היום לחשיפה גבוהה בעשרות אחוזים מהחשיפה ההיסטורית שלהם, וכמו כן עלו הכנסות הפרסום מהמגזינים, למרות המיתון בשוק הפרסום".

חגי גולן (52), בוגר לימודי חשבונאות וכלכלה באוניברסיטת תל אביב, נמצא בגלובס מיומו הראשון בשנת 1983, ומשמש כעורכו הראשי מאז 1997. במקביל, הוא עורך ומגיש תוכנית בערוץ 33.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by