בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
"הבן שלי הומו" - הקמפיין 

"הבן שלי הומו" - הקמפיין

 
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

שלושה ימים מאז עצרת המחאה ומעל שבוע מפשע השנאה, ועמותת תהל"ה לתמיכה להורים של לסביות, הומוסקסואלים, בי וטרנסים, מעלה קמפיין טלוויזיוני

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אירוע הפשיעה נגד הקהילה הגאה מסרב לרדת מהכותרות: עמותת תהל"ה – לתמיכה להורים של לסביות, הומוסקסואלים, בי וטרנסים תעלה השבוע (ד') קמפיין ייחודי בערוצים המסחריים, שמטרתו להקל על הורים המגלים כי ילדיהם בעלי העדפה מינית לבני מינם.

מדובר בסרטון בן 30 שניות המבוסס על מוטיב ה"טסטמוני" (עדויות), בו נראית צלליתו של אב, המצולם כפי שהיו מצולמים פעם אנשים בארון, המספר על הרגע הראשון שבו סיפר לו בנו שהוא הומו, ועל הצטרפותו לארגון ההורים תהל"ה. הסרטון שודר לראשונה לפני כשנתיים ובעקבות הרצח נעתרו הזכייניות רשת, קשת וערוץ 10 לשוב ולשדרו שוב במהלך חודש אוגוסט, בפרו בונו.

במקביל, העמותה העלתה לרשת עצומה הקוראת לשר החינוך להכניס תוכנית לימודים מחייבת להכנסת נושא הנטייה המינית למערכת החינוך בארץ.

את התשדיר יצרו בהתנדבות אורי דגן, אמיר אדלר, עמרי בר לוי, עמית גל וג'ואי כהן, מתוך הכרה בחשיבותו לתמיכה במשפחות של הומואים ולסביות, בי וטרנס. תיאום הקמפיין המחודש בוצע ע"יי רונאן קפלן – ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.
 

הצצה לקמפיין

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by