בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
אבסולוט שקלאר 
 
 פרסום בלי ראש טוב? וודקה סטולי    צילום: flickr by jdn    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

פרסומת לוודקה המשודרת ברדיו הורדה מהאוויר על ידי מנכ"ל רשות השידור מחשש כי "תעודד צריכת אלכוהול במיוחד בקרב בני הנוער"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ברשות השידור החליטו לא לקחת סיכונים מיותרים גם אם לטענת רבים, גם אם חלקם עשויים לפגוע בחופש הביטוי: פרסומת למותג האלכוהול "סטולי", המשודרת בין היתר גם בתחנות הרדיו של "קול ישראל" ובערוצי הטלוויזיה המסחריים, המקדמת משקה וודקה, הורדה מהאוויר בעקבות החלטת מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר, וזאת לדבריו, "על מנת שלא לפגוע ברגשות הציבור ומחשש כי הפרסומת תעודד צריכת אלכוהול ובמיוחד את בני הנוער ששוהים בימים אלה בחופשה".

נוסח הפרסומת (הסלוגן) המלווה אותה ברדיו כולל שתי וורסיות: בראשונה נאמרות המילים "וודקה וודקה סטולי", ובאחרת "וודקה וודקה".

על פי הרשות, החלטתם נבעה מתלונות אזרחים שהגיעו לידיה וכן מתוך תחושת אחריות שכן "בימים בהם נלחמים בתאונות הדרכים ומנסים למגר את תופעת שתיית האלכוהול, לא ראוי להשמיע פרסומת זו בשידור הציבורי".

יצויין כי מותג הוודקה "סטולי" עומדת בכל התנאים מבחינה חוקית ומשפטית, ולהחלטת רשות השידור אין קשר לגוף החברה או לתוכנה אלא רק להיותה פרסומת לאלכוהול.

מרשות השידור נמסר כי "הרשות מחוייבת להקפיד על הכללים המשפטיים בשידור הפרסומות, אך עם זאת היא מחויבת להקפיד על ערכיות. על כן הוחלט להפסיק את שידור הפרסומת על אף הנזק הכלכלי הכרוך בכך".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by