בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשייה 
עופר עקף את רוזנטל 

עופר עקף את רוזנטל

 
תעשייה |
 
דוד ורטהיים

סרט התגובה של האחים עופר קיבל רייטינג גבוה יותר משיטת השקשוקה. כרבע מיליון איש צפו במשדר המיוחד בערוץ הראשון

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מעל רבע מיליון איש צפו אמש בערב השידורים המיוחד בנושא "שיטת השקשוקה", שכלל את הקרנת סרטו המדובר של מיקי רוזנטל ואת סרט התגובה שהכינה "החברה לישראל", המדובר לא פחות.

הסרט "שיטת השקשוקה" עצמו, אשר שודר בין השעות 20:45 – 22:15 הניב רייטינג ממוצע של 13.3% עם פיק צפייה של 15.5% ו-289,000 צופים ממשקי הבית היהודים. נתון גבוה במיוחד עבור הערוץ הראשון.
 
העם רוצה שקשוקה. רוזנטל ועופר
 העם רוצה שקשוקה. רוזנטל ועופר 
 צילום: יח"צ 
 
זאת ועוד, מתברר שהבאז שעוררה החלטת רשות השידור לשדר את סרט התגובה של האחים עופר מיד בתום הסרט, עשתה את שלה: סרט התגובה של משפחת עופר 'העובדות דווקא כן חשובות' אשר שודר בין 22:21 22:44 הניב רייטינג ממוצע של 14.2%, פיק 15.6% ו- 321,000 צופים. במילים אחרות, האחים עופר עקפו את רוזנטל, לפחות בכל הקשור להקפי הצפייה.

בערוץ ככל הנאה ברכו על החלטתם לעשות מעשה הזכייניות המסחריות, ולפצל את ערב השידורים לתוכניות רבות: גם המשדר המסכם 'שיח עיתונאי על שיטת השקשוקה' אשר שודר מאוחר יותר ב-23.00 בלילה - ברצועה שבערוץ הראשון נחשבת לזניחה ועומדת בימים כשגרה על מספר חד ספרתי זעום, השיג שיא צפייה גבוה ונעמד על רייטינג ממוצע של 12.1%. כך גם 'סיכום שידור מיוחד שיטת השקשוקה' אשר שודר בין השעות 23:40 -24:05 שהניב 9.2%.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by