בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
איש השיווק לחודש יוני: דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes 

איש השיווק לחודש יוני: דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes

 
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

בהט הוביל את מהלך "yes stars - ממציאים מחדש את חוויית הצפייה", שכלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות, לאחר שמונה שנים של פעילות עקבית בזירת הסרטים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בדרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, כאיש השיווק של חודש יוני 2009. בהט, 41 ,MBA במינהל עסקים מאוניברסיטת ת"א, משמש בתפקידו מאז 2006. בתפקידיו הקודמים היה סמנכ"ל שיווק בחברת 013 ברק ומנהל תחום שיווקי עסקי בסלקום.

הועדה נימקה את בחירתה בבהט בין היתר בשל מהלך: "yes stars - ממציאים מחדש את חוויית הצפייה", שהוביל. המהלך כלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות, לאחר שמונה שנים של פעילות עקבית בזירת הסרטים, לצד הגדלת היקף חדירת ה- yesMax והגעה ל 30% חדירה בקרב לקוחות.

יצויין כי מהלך yes stars זכה בשבוע שעבר גם במקום הראשון בתחום התקשורת בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי effie awards 2009.
 
"סידרה מגלמת מערכת יחסים המתפתחת עם הזמן". בהט
 "סידרה מגלמת מערכת יחסים המתפתחת עם הזמן". בהט 
 צילום: אסנת רום 
 
בהט הסביר היום את המהלך: "לאחר שזיהינו שינוי מגמה בהעדפות הצרכנים לתחום הסדרות לצד התחזקות הז'אנר בקרב התעשייה ומעבר של תקציבים ושחקנים לתחום זה, החלטנו לרענן גם את המיקוד התקשורתי שלנו. זאת לצד המשך ייצור הטלוויזיה עם הסדרות הטובות ביותר. ה-yesMax היווה חלק משמעותי במהלך גם בזכות היותו מגביר נאמנות ושביעות רצון וגם בשל העובדה כי הז'אנר המועדף להקלטות הינו סדרות".

עוד הוסיף בהט כי "הקונספט הפרסומי של המהלך yes stars נולד מתוך התובנה שיש הבדל מהותי בין סרטים לסדרות – שכן סידרה מגלמת בתוכה מערכת יחסים המתפתחת עם הזמן. הקונספט משלב ז'אנרים מעולם הסדרות עם שימוש בדמות ישראלית (יעל פוליאקוב) המתערבת באירועים מתוך רצון והזדהות עם הסדרה וגיבוריה".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by