פרסום ושיווק
מכאן לקאן: מי יקבל את האריות הראשונים לישראל?
מועמד לפסלון אריה בקטגוריית ``שימוש נכון במדיה``. קמפיין לריף האלמוגים
צילום: פרסום שמעוני פינקלשטיין
עודכן
12:16 23/06/2009
איילה צורף, Themarker
הערב צפויים לקבל שלמור-אבנון-עמיחי, שמעוני פינקלשטיין ואדלר חומסקי פרסים בפסטיבל הפרסום החשוב בעולם. שלמור אבנון עמיחי עם קמפיין האיידס. שמעוני פינקלשטיין - ריף האלמוגים. אדלר חומסקי עם פולקסוואגן
מועמד לאריה על קמפיין צ'מפיון מוטורס 72 שעות. אדלר חומסקי
צילום: אדלר חומסקי
הבוקר פורסמה רשימת המועמדים לפרסים בקטגוריית הסייבר - הפרסום הדיגיטלי - בפסטיבל קאן, ה-shortlist. לרשימה נכנסו שני משרדי פרסום ישראליים: Y&R אינטראקטיב, מקבוצת שלמור-אבנון-עמיחי, שזוהי לה המועמדות ה-11 במספר בפסטיבל. המשרד נכנס כמועמד לפרס עבור עבודה שביצע לקלירקס, לטיפול בפצעוני בגרות. מקאן אריקסון נכנס לרשימת המועמדים לפרסים עבור עבודה שביצע המשרד לסלקום, "מירוץ ה-SMS" למכשירי נוקיה. עבור מקאן זוהי המועמדות היחידה עד כה.
בקטגוריה הוגשו בסך הכל 2,205 קמפיינים ועבודות מכל העולם, מרביתם מארה"ב, גרמניה ואנגליה. לרשימת המועמדים לפרס נכנסו כ-450 קמפיינים ועבודות.
יחד עם שלמור-אבנון-עמיחי, שמוביל במספר המועמדויות לפרסים בפסטיבל מקרב המשרדים הישראלים, מועמדים גם אדלר-חומסקי, (שלוש מועמדויות), שמעוני פינקלשטיין ובאומן-בר. הפרסים בקטגוריות שבהן מועמדים משרדים אלו יחולקו הערב ומחר. המיזבלה ופרומרקט היו מועמדות עד אתמול, אך אתמול בערב חולקו הפרסים בקטגוריה זו והחברות הישראליות לא זכו.
פסטיבל קאן הוא פסטיבל הפרסום החשוב בעולם, שמחלק בכל שנה פרסים לעבודות הפרסום המצטיינות. השנה הוגשו 22,800 עבודות מ-56 מדינות. מישראל הוגשו כ-250 עבודות.
פסטיבל קאן הוא פסטיבל הפרסום החשוב בעולם, שמחלק בכל שנה פרסים לעבודות הפרסום המצטיינות. השנה הוגשו 22,800 עבודות מ-56 מדינות. מישראל הוגשו כ-250 עבודות.
עוד כתבות במדור
פרסום ושיווק
תגובות

תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ