בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
זרמונים והאש 
אבסולוט גיי 
 
 נהנים מהפרסום, משלמים את המחיר. הומואים בעולם הפרסום (למצולמים אין קשר לכתבה, לזרמון כן)    צילום: אילוסטרציה גטי    
זרמונים והאש |
 
אילון זרמון

בעולם הפרסום השימוש בהומואים תמיד יצליח, שהרי הוא יושב על הכלל הקלאסי של פחד והערצה. אבל להצלחה הזו יש מחיר, בעיקר עבורם. זרמון נותן מקל וגזר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הומואים טובים לפרסום. הם מעוררי מחלוקת, פרובוקטיביים, מיניים, מעירים את הפחדים הכמוסים אצל הציבור השבע והעייף, ומצליחים לשמור עליו ערני, בדיוק כפי שעולם השיווק דורש. אמנם החברות הגדולות הבינו את זה רק אחרי שאלו הקטנות והנועזות השתמשו בהם כפרזנטורים, אבל היום כמעט שלא ניתן למצוא גופים המכבדים את עצמם שלא מפרסמים את מוצריהם גם באמצעות הומואים או לפחות קריצה לעולם הזה, המשדרת ברוב המקרים מסר של מתירנות, חופש וחדשנות (אלא אם כן מדובר כמובן בחברה רפובליקנית מטקסס שבעליה פוחדים להימשך לגבר שרירי וחטוב).

הומואים הם לא רק כוח מכירתי גדול אלא כוח שיווקי שמזהה וממציא טרנדים. הם אופנתיים ומצליחים לגעת בשני המינים, נשים וגברים, בלי בעיה. נשים מוצאות בהם חברים טובים, או כמו שהן מגדירות: "החברה הטובה ביותר שלי היא הומואית", וגברים מקנאים בחוש האסטטי המפותח ובחוסר הבושה שלהם, בעוד הם, סטרייטים שכמותם, יודעים להציג בעיקר את גבריותם המצואיסטית. ולכן, תמיד, בפרסום, שימוש בהומו יצליח. הוא יושב על על הכלל הקלאסי של פחד והערצה.
 
 מפרסום נועז של זוג מלחים שריריים המתנשקים בלהט בפרסומת של דיזל שצולמה על ידי דוויד לה-שאפל ועד לפרסומת החנפנית של אבסולוט וודקה שמנסה לרכוב על גל ההערצה להומואים, תמיד שימוש בהומואים יפריע את מנוחת הלוחמים הסטרייטים 
שתי התכונות הללו - פחד והערצה - המשולבות עוד מימי בראשית בנפשו של האדם, הן כלי שיווקי גדול. גם תורת השיווק, בדיוק כמו ההיא שניתנה במעמד הר סיני, השתמשה במותג הקלאסי מכולם, אלוהים, ומאז השימוש בכלים האלה מביאים להפרעה, "דיסטרבשן" בעגה המקצועית, בקרב הצופים.

מפרסום נועז של זוג מלחים שריריים המתנשקים בלהט בפרסומת של דיזל שצולמה על ידי דוויד לה-שאפל ועד לפרסומת החנפנית של אבסולוט וודקה שמנסה לרכוב על גל ההערצה להומואים, תמיד שימוש בהומואים יפריע את מנוחת הלוחמים הסטרייטים. הדמיון הפרוע של הסטרייטים יפליג למחוזות האגן, ולא של הים התיכון, מבטם יופנה לחלציים ויגלה לרוב ישבנים חטובים ומעוררי תסכול, ולפין הפעיל ומעורר הקנאה.

וכמובן כל אלו עוד לפני שנגענו בכלל השלישי המשמעותי בפרסום - יצירת באזז. למרות שהומואים הם כבר חלק אינהרנטי בחברה, שלא לומר מיין סטרים, עדיין שימוש בהם יעורר מחלוקת ועניין, מה שבדרך כלל יועיל למכירות, אם כי לא בהכרח לתדמית. אולם, וכאן מגיע האולם הגדול - לכל זה יש מחיר. למרות האגו הגבוה, תשומת הלב והחשיפה, ההומואים - בהיותם אינסטרומנטליים - ממשיכים להשאר (ולהצטמצם) לכדי הגדרה מינית.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by