בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
קאן עמוק בזבל 

קאן עמוק בזבל

 
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

ישראל היא הזוכה בתחרות 48 Hour Ad Contest העולמית של פסטיבל הפרסום קאן ואתר 'Youtube'

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גאווה ישראלית: הסרטון האינטראקטיבי ''Youtube Climate Thermometer", שנוצר ע"י גיא דיין ודורי בן ישראל מסוכנות הקריאייטיב "Mizbala" המתמחה בשיווק גרילה ושיווק ויראלי, ורועי כהן - ראש צוות הקריאייטיב שלY&R אינטראקטיב מבית שלמור אבנון עמיחי/ Y&R, הוכן עבור הארגון הבין לאומי Oxfam וזכה ביום שישי (05.06.09) בתחרות הפרסום הקהילתי של פסטיבל הפרסום Cannes Lions ואתר Youtube.

על פי נמוקי השופטים, "הקמפיין משלב שימוש מושכל במדיה ואינטראקציה עם הגולשים". הסרטון נבחר מבין כאלף סרטונים אשר נוצרו על ידי גולשים ומשרדי פרסום שונים מרחבי העולם.

בעקבות הזכייה בתחרות, לראשונה תזכה נציגות ישראלית להשתתף בתחרות ה- 'Young Lions' שתיערך בפסטיבל קאן ב-21 ליוני.

גיא דיין, מנהל הקריאייטיב ומבעלי סוכנות ה-'Mizbala' נבחר מבין השלושה כנציג שיטוס וייצג את צוות Youtube בתחרות ה-Young Lions בפסטיבל. רועי כהן אף הוא הבטיח את מקומו בפסטיבל לאחר זכייתו עם שלמור אבנון עמיחי בתחרות רעיון השנה של רשת Y&R העולמית.

זו איננה הנציגות היחידה של "המזבלה" בפסטיבל. כזכור, קמפיין הקולבים של כריסטינה אגילרה מתמודד אף הוא בפסטיבל הפרסום בקאן. Y&R אינטראקטיב זכתה בפסטיבל קאן האחרון בארבעה אריות עבור קמפיין "הדממת האינטרנט" שנעשה למען החיילים החטופים.

לצפייה בסרטון:

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by