בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
גמר המירוץ למיליון: yes רכשה את ברייק הזהב 
 
 לא ברור מי ינצח, yes תשלם. שי וגיא, בין מתמודדי העונה    צילום: אתר רשת    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

yes תשלם 150,000 ש"ח. יותר מבזק בינלאומי להישרדות, הרבה פחות מבזק לאח הגדול

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת yes רכשה את ברייק הזהב בגמר הריאליטי "המירוץ למיליון" בעלות של 150,000 ₪, כך הודיעה היום החברה. הפרסומת תשודר רגע לפני ההכרזה על הזוכה. על פי הערכות בשוק הפרסום מדובר במחיר גבוה יחסית לרייטינג הסביר מינוס שהשיגה התוכנית במהלך העונה האחרונה.

בנוסף, על פי גורם בכיר בעולם הפרסום, ההחלטה של yes לשלם מחיר בערך מוחלט נראה תמוה, בין היתר משום שהערכות בתעשיה הן כי הגמר לא יעבור את 25% הצפייה, וייתכן שהחברה יכלה "לסגור" מחיר נמוך יותר פר נקודת רייטינג, כנהוג בתוכניות רגילות.

לצורך ההשוואה, בזק בינלאומי, שרכשה את ברייק הזהב בגמר הישרדות שנערך בחודש שעבר, שילמה כ-3,000 שקל לנקודת רייטינג. הגמר קיבל 25% צפייה בממוצע כך שהיא למעשה שילמה כמחצית מהתעריף שתשלם yes עבור ספוט הפרסום הנחשק.

כך או כך, שתי התוכניות אינן מתקרבות לקרסוליים שקבלה קשת עבור ברייק הזהב בגמר "האח הגדול VIP", שהסתכם בנתינת חסות כוללת וב-250 אלף ש"ח.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by