בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
מעריב יפצה את חיים אתגר וחדשות 10  
 
 שקט בבלוק. אתגר    צילום: דודי מוסקוביץ    
תקשורת |
 
דוד ורטהיים

העיתון התנצל בפני כתב התרבות של חדשות 10 ויפצה אותו על מידע לא נכון שפורסם אודותיו בכתבה במוסף "סופשבוע"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"מעריב" התנצל בפני כתב התרבות של חדשות 10 חיים אתגר, ויפצה אותו על מידע לא נכון שפורסם אודותיו בכתבה במוסף "סופשבוע", כך הוסכם בין העיתון לבין ערוץ 10 לאחר שחדשות 10 פתחו בהליכים משפטיים נגד העיתון.

כזכור, התביעה החלה בכתבה של כתב "מעריב" דרור גלוברמן, שפורסמה בדצמבר האחרון ב"סופשבוע", אליה התראיין איש יחסי הציבור אלירן ברדוגו וטען כי סידר לאתגר הנחה על אופנוע שרכש תמורת כתבה מפרגנת.

בפועל הודו במעריב לאחר בדיקה שערכו כי אתגר כלל לא רכש אופנוע באותה התקופה, וכי הוא עדיין נוסע באופנוע שרכש כבר לפני שנים רבות, כך שלא היה יכול לקבל הנחה. כמו כן התברר כי אתגר כלל לא קשור לכתבה ששודרה בחדשות 10 על ברדוגו ושהוכנה על ידי כתב אחר, וכי הכתבה שודרה כשנה לפני האירוע המדובר.
 
הפיצוי, בשווי 50 אלף שקל, יהיה במודעת עמוד שתפורסם ב"סופשבוע" . אתגר למעריב
 הפיצוי, בשווי 50 אלף שקל, יהיה במודעת עמוד שתפורסם ב"סופשבוע" . אתגר למעריב   
בסופו של דבר כאמור, בחרו שני הצדדים להתפשר, ואתגר הסכים להמיר את הפיצוי הכספי בפיצוי בדמות מודעה לתוכניתו החדשה. בנוסף סיכמו שני הצדדים על התנצלות במוסף סופשבוע ובאתר NRG‏, וכמו כן על הורדת הקטע האמור מארכיון "מעריב" באינטרנט.

עוד הוסכם במסמך הפשרה כי הפיצוי, בשווי 50 אלף שקל, יהיה במודעת עמוד שתפורסם ביום שישי הקרוב ב"סופשבוע" ותקדם את התוכנית החדשה "הבלוק" בהנחיית אתגר, שעולה ביום שבת הקרוב בערוץ 10.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by