בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
הון ומכביתון 
 
 משרדי הפרסום התפלאו לקרוא על התנאי הנוסף. מכרז ``מכבי``    צילום: מתוך קמפיין ``מכבי`` הנוכחי באינטרנט    
פרסום ושיווק |
 
איילה צורף, Themarker

גם המפרסמים צריכים לקרוא את האותיות הקטנות: קופ"ח מכבי התנתה את הזכייה במכרז תקציב הפרסום בכך שהזוכה יפנה תקציבים לפרסום ב"מכביתון" ב-600 אלף שקל בשנה. משרדי הפרסום זעמו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קופ"ח מכבי מתנה את הזכייה במכרז תקציב הפרסום בכך שהמשרד הזוכה יפנה תקציבים לפרסום במכביתון ב-600 אלף שקל בשנה - כך נודע ל-TheMarker.

משרדי הפרסום שהוזמנו לקחת חלק במכרז - 7 המשרדים הגדולים בארץ - התפלאו לקרוא כי בין תנאי הסף במסמכים הרשמיים של המכרז, על תקציב של 7-6 מיליון שקל בשנה, יש תנאי נוסף: רכישת שטחי פרסום בסך 150 אלף שקל בעיתון המחולק למבוטחי קופ"ח מכבי, על פני 4 עיתונים לאורך השנה. סה"כ 600 אלף שקל.

בכירים במשרדי הפרסום, שסרבו להיחשף בשמם, התרעמו על התנאי, בטענה שזה לא הגיוני שהם יחוייבו להשקיע מכספי לקוחותיהם ברכישת שטחי פרסום בעיתון קופת החולים.

הבוקר, בעקבות פניית משרדי הפרסום אל הקופה על מנת לקבל הבהרה על סעיף זה, הוציאה מכבי הבהרה לפיה בשלב זה הסעיף אינו תקף, וכי ייתכן והוא ישוב לתוקפו בהמשך המכרז.

משרדי הפרסום שהוזמנו לקחת חלק במכרז הם 7 משרדי הפרסום הגדולים בישראל, פרט לבאומן-בר-ריבנאי שטיפל בתקציב בשנים האחרונות. המשרדים הם: מקאן אריקסון, אדלר חומסקי, שלמור אבנון עמיחי, גיתם, ראובני פרידן, יהושע וגלר נסיס. ראובני-פרידן הודיע כי לא יתמודד במכרז, לאור היותו מתמודד במכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית. ככל הנראה גם מקאן אריקסון לא יתמודד במכרז מכבי, אם כי שם טרם נפלה החלטה סופית.

בתגובה מסר דובר קופ"ח מכבי כי "הבוקר הודענו למשרדי הפרסום כי סעיף זה בטל בשלב א' של המכרז. המשרדים שיעלו לשלב ב' רשאים להציג בפנינו את הצעותיהם באשר לפרסום במכביתון תוך שהם אינם מוגבלים במחיר סף כלשהו".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by