בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
תדברו על אריק 
 
 זכתה לכמות אזכורים כפולה מזו של מתחרתה. ``הישרדות``    צילום: ערוץ 10, אתר רשת    
תקשורת |
 
דוד ורטהיים

חשיפה ברשת: "הישרדות" אוזכרה פי שניים מ"המירוץ למיליון"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר ימים לפני גמר "הישרדות", וערוץ 10 מקבל נתון שעשוי להמתיק את גלולת האכזבה היחסית שנחל, לפחות מבחינת נתוני הצפייה בטלוויזיה. על פי בדיקה שערכה חברת buzzilla עבור nana10, אשר עקבה אחרי רמת החשיפה של הריאליטי מבית 10 לעומת "המירוץ למיליון", שתקופה לא קצרה אף התחרתה מולה ראש בראש, עולה תמונה חדה וברורה: בקרב על דעת הגולש, "הישרדות" ניצחה, ובגדול.

בהשוואה בין "'הישרדות" למירוץ, זכתה הראשונה לכמות אזכורים כפולה מזו של מתחרתה. מאמצע נובמבר 2008, בו עלתה התכנית לאוויר ועד אמש, אוזכרה התכנית יותר מ- 12 אלף פעמים בזירות השיח השונות, וזאת לעומת "המרוץ למליון", אשר אוזכרה ברשת קרוב ל- 6,000 פעמים. יצוין כי הבדיקה שנערכה הנה המקיפה ביותר הקיימת, וסוקרת את כל אתרי האינטרנט הישראליים.

"המערכת למעשה בודקת כמה פעמים הופיעה התייחסות ל'הישרדות' וכמה פעמים הופיעה התייחסות ל'מרוץ למליון' כאשר הלוקיישנים הרשתיים כללו שיחות בפורומים, טוקבקטים של גולשים, טורים וכיו"ב", הסביר היום יואב פרידור, מנכ"ל buzzilla שביצעה את המחקר.

גם מבחינת באזז וסיקור בעיתונות, עקפה "הישרדות" את "המרוץ למיליון". דה מרקר פרסם היום כי שווי הסיקור בעיתונות שקיבלה "הישרדות" מאז אמצע דצמבר הסתכם בכ-4 מיליון שקל, ואילו "המרוץ למיליון" זכתה לסיקור בשווי 1.2 מיליון שקל (לפי נתוני יפעת מחקרי מדיה מתקדמים). מכיוון ש"המרוץ למיליון" עלתה לאוויר לאחר "הישרדות", קיימת הטיה קלה בנתונים לטובתה, אבל הפער הוא עדיין גדול וחד-משמעי לטובת "הישרדות".

וככה זה נראה על הגרף
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by