בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
TIM אפריל: הגולשים בחופש 
 
פרסום ושיווק |
 
מעיין כהן, Themarker

סקר TIM לחודש אפריל: ירידה בחשיפה למרבית האתרים. וואלה!, YouTube ו-nana10 בעליה. וגם, 18% שמעו על טוויטר, אך רק אחוז אחד נרשם כמנוי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חודש אפריל, שכלל את חג הפסח, התאפיין בגלישה נמוכה יחסית לאתרי חדשות. כך עולה מסקר TIM של מכון TNS/טלסקר לחודש אפריל. מהנתונים עולה, כי החשיפה ל-ynet, שעמדה במארס על 62.5%, ירדה באפריל ל-55.8%. אתר nrg רשם חשיפה של 22.8% לעומת 24.4% בחודש הקודם ואתר הארץ ירד מ-12.4% במארס ל-9.7%.

אתר נענע10, כנראה בזכות "הישרדות", מצליח לשמור על יציבות ואף רושם עלייה קלה - 31.4% במארס לעומת 30.6% במארס. וואלה, המוביל את הפורטלים הישראלים, רושם גם הוא עלייה - מ-66.2% במארס ל-68.6% באפריל. את הטבלה מובילה גוגל עם חשיפה של 89.6%.

אתר הווידיאו YouTube ממשיך להתחזק, ומגיע לחשיפה של 45.9% לעומת 42.1% במארס, ופייסבוק רושם חשיפה של 42.2%, ללא שינוי מהחודש הקודם.
 
מנוע השוואת המחירים זאפ ואתר הלוחות יד2 רשמו עלייה קלה לעומת החודש הקודם, והתברגו במקומות השביעי והשמיני בטבלה, עם חשיפה שבועית של 24.6% ו-23.1% בהתאמה. הם דוחקים מטה את אתרי התוכן הבינוניים, שנחלשו מעט. אתר Mako, שנהנה במארס מקפיצה הודות ל"האח הגדול VIP", חוזר באפריל לאותה רמת חשיפה מפברואר - 22.2%. MSN ישראל ותפוז רושמים ירידה לעומת החודש הקודם, והחשיפה אליהם עומדת על 21.3% ו-19% בהתאמה. בגיזרה הכלכלית, ממשיך TheMarker להוביל עם חשיפה של 15.2% לעומת 13% לגלובס.

עוד בדק הסקר את מודעות הגולשים לשירות המיקרו-בלוגינג טוויטר. מהנתונים עולה, כי 18% מהגולשים מדווחים כי שמעו על טוויטר, אולם פחות מ-1% (0.9%) מהגולשים נרשמו כמנויים. מפילוח הגולשים עולה כי המודעות לטוויטר נמוכה יותר בקרב בני 50 ומעלה בהשוואה לגולשים צעירים יותר, חילוניים מודעים יותר לטוויטר בהשוואה לדתיים, ואין הבדל במודעות בין גברים לנשים.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by