בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
מכבי שרותי פרסום 
 
 מי יעמוד מאחורי הקמפיין הבא? ``מכבי שרותי בריאות``    צילום: מתוך קמפיין ``מכבי`` הנוכחי באינטרנט    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

מכרז הפרסום והמדיה השנתי של קופת חולים מכבי יוצא לדרך. יתחרו על תקציב של 6 מיליון ש"ח: מקאן אריקסון, אדלר חומסקי&ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי, גיתם, ראובני פרידן, יהושוע וגלר נסיס

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מכבי שירותי בריאות הזמינה 7 משרדי פרסום להגיש הצעות למתן שירותי פרסום ומדיה. קופת החולים החליטה, בניגוד לחברות אחרות הפותחות את המכרז לכלל משרדי הפרסום, לבחור מראש את המשרדים אשר על פי דעתם יוכלו להציע הצעות אטרקטיביות ובעלות חוזקה כלכלית להשגת רכש מדיה במחירים כדאיים עבור קופת החולים.

החברות אותן זימנה "מכבי" להתחרות על תקציב שנתי של 6 מיליון ש"ח הן: מקאן אריקסון, אדלר חומסקי&ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי, גיתם, ראובני פרידן, יהושוע וגלר נסיס. על פי גורם בשוק הפרסום, סיבה נוספת להחלטה לזמן מראש את המשרדים הללו נובע גם מהאחיזה של כולם בזרוע אינטראקטיבית - משאב אותו מתכננת קופת החולים לבסס השנה עוד יותר, ולהעתיק חלק ניכר נוסף מתקציב הטלוויזיה לאינטרנט.

המכרז יתנהל ב 2 שלבים, כאשר הגשת ההצעות לשלב הראשון תסתיים ביום שני ה- 25.5, ולשלב השני במכרז יעלו עד 3 משרדים, מקרב המתמודדים. בחירת הזוכה במכרז צפויה בעוד כחודשיים.

עופר משולם, מנהל השיווק של מכבי: "משרד הפרסום שיבחר יהיה שותף מלא לתכנון האסטרטגי ותרגומו למהלכי שיווק ופרסום וזאת לאור האתגרים עימם מתמודדת מכבי הן בשוק שירותי הבריאות והן בשוק הביטוחים המשלימים הנלווים".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by