בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשייה 
אנחת סלב 
 
 שפה עיצובית חדשה, צבעים חדשים ועיצוב מחדש של הלוגו. HOT בידור ישראלי    צילום: HOT בידור ישראלי    
תעשייה |
 
דוד ורטהיים

הוט משלימה את המיתוג מחדש: גם ערוץ הבידור הישראלי מצטרף לחגיגה. בתפריט: צמדים של סלבס וסלבס בצמדים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
המיתוג המחודש של HOT מגיע גם לערוץ הבידור ישראלי. בסוף השבוע האחרון החל הערוץ בהצגת לוח שידורים חדש הכולל סדרות מקור חדשות ופרוגרמינג מחודש לתכניו. המיתוג מגיע לערוץ ללאחר עבודת תכנון וביצוע שארכה מספר חודשים על ידי חברת פלייגראונד, ומצטרף לזה שנעשה השנה בשאר ערוצי הבית של HOT וה- HOT V.O.D. המיתוג כולל שפה עיצובית חדשה, צבעים חדשים, המייצגים את הערוץ, ועיצוב מחדש של לוגו הערוץ. הסלוגן שילווה את השקת המיתוג של הערוץ הוא – "איך אתם אוהבים את הכוכבים שלכם?"

ערוץ HOT בידור ישראלי, אשר בבעלות חיים סלוצקי ודרי, עלה לאוויר לפני שלוש שנים כאחד מהערוצים הבלעדיים של HOT, הפך תוך זמן קצר לאחד מערוצי הנישה הנצפים ביותר בקרב מנויי הכבלים, והצליח לבסס כמה מותגים בולטים בעולם הטלוויזיה הישראלי כמו "דוקוסלב", "המצעד", "שניים", "יום בחיי", "המושכים בחוטים", "שיחת נפש" ועוד. כמו כן, משדר הערוץ מגוון של סדרות דוקומנטריות הסוקרות את עולם התרבות והבידור הישראלי כמו "פשה", "החולמים", "הרצל פינת רפאלי" ו"הסיפור שמאחורי".

במסגרת המיתוג מחדש יעלה הערוץ שתי סדרות מקור, שילוו את ההשקה מחדש של עיצוב הערוץ: "שדרג את הסלב" - סידרה בת 16 פרקים המלווה ארבעה כוכבים מקומיים, שרוצים לעשות שינוי בקריירה בעזרת קואצ'רית המתמחה בעבודה עם סלבריטאים. ארבעת המשתתפים בסדרה הם אילנה אביטל, רודריגו, דניאלה פיק ושלומי בראל. הקואצ'רית היא דלית אליהו. הסדרה הופקה על ידי ארצה הפקות. על הבימוי הופקד יונתן ריגר, וערכה אותה מיטל צביאלי.
 
 
הסדרה השניה היא "צמדים", העוקבת אחר היצירה המשותפת של ארקדי דוכין ומיכה שיטרית , קרן פלס ומיקי מסיקה, האחים בני ואורי ברבש ועדנה מזיא וענת גוב. על פי HOT, אורך כל פרק 50 דקות, עלות הפרויקט מוערכת במליוני ₪, והיא חלק מהיצירה המקורית של החברה. את הסדרה מפיקה מטר הפקות וביימה אותה אדוה בלזם.

"ערוץ הבידור הצליח להפוך תוך שלוש שנים בלבד, מאז השקתו, לבית היחיד בטלוויזיה של תעשיית הבידור והתרבות המקומית. הערוץ נוגע בצורך אמיתי של הקהל, ולראייה – תכנים הנוגעים לעולם הבידור ולכוכבים משודרים היום בלב הפריים טיים של ערוץ 2", אמרה היום רינת קליין, מנהלת הערוץ. "אנחנו נותנים לקהל הצצה לעולם הבידור התרבות והסלבס על כל גווניו - מכל זווית אפשרית – רק אצלנו אפשר לראות את הכוכבים, מכל הזוויות האפשריות, באמצעות מגוון התוכניות והמותגים המשלימים זה את זה - חושפני ואישי ב"שיחת נפש" עם פרופסור יורם יובל, כיפי קליל ומציצני כמו ב"יום בחיי" או מעמיק כמו ב"דוקוסלב". באמצעות המיתוג החדש ומגוון התכנים שנשיק בחודשים הקרובים, נמשיך לפתח את תכני הערוץ להתחדש במותגים חדשים".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by