בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
זרמונים והאש 
החלום וסידרו 
 
 מכרו לנו תוכנית ראליטי שוקעת, שתזכה כעת לעדנה חדשה. קאוול    צילום: יוטיוב    
זרמונים והאש |
 
אילון זרמון

יש עוד סיפורי סינדרלה ביו-טיוב, אך עבודת השיווק הויראלי שנעשתה פה היא הנסיכה האמיתית. הפצת ההקלטה והצבתה בעמוד השער, בתוספת עזרה קלה מההפקה, יצרו לנו את הפרסומת המושלמת. זרמון מחסיר נשימה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 מערכת יחסי הציבור של התוכנית עלתה על זה כמוצאת שלל רב, ותכננה לפרטים את בימוי הקטע הרלוונטי. הרמת הגבות של סיימון, המבטים המגוחכים של הקהל ושל אחת ספציפית שנראתה לי כשחקנית מקצוענית, התשואות הרמות וזוויות הצילום 
סוזן בויל היא ההוכחה שהכול אפשרי, או אולי, שככל שהציפיות ממך נמוכות כך סיכוייך להפוך לסנסציה גדולים. אשת הכפר הנידח מסקוטלנד, אשר דומה יותר לאופת לחם דגנים מאשר לכוכבת מחזות זמר, עלתה לבמה ומולה שלושה שופטים מושחזים ואלפי רשעים קטנים בקהל, שציפו למופע אימים משעשע מסדרת מופעי הביזאר של תוכניות הראליטי, ופצחה בשירה צחה ומהוקצעת.

ההפתעה הייתה כה גדולה עד שכעבור מספר שעות הספיקו מיליוני אנשים, חובבי אגדות, לצפות בהופעתה דרך האינטרנט. אף אחד לא הופתע מהעובדה שהיא בת 47, או שהיא מסקוטלנד או שהיא מעולם לא למדה לשיר, אלא מסיבה אחת בלבד: סוזן בויל מכוערת.
 
הם ידעו שאין מה לאפר אותה, עדיף כך, מכוערת. בויל
 הם ידעו שאין מה לאפר אותה, עדיף כך, מכוערת. בויל 
 צילום: יוטיוב 
 
מיליוני אנשים בעולם הצטופפו סביב האגדה הרומנטית הזאת מכיוון שמיליוני אנשים בעולם רוצים, ולו לרגע אחד קטן, להאמין שהכול אפשרי. שגם חייהם יכולים להשתנות ומחר הם יהיו עשירים, יפים ומפורסמים יותר. מפיקי תוכנית הכישרונות הזאת מבינים את נפש בהמתם. הם הגו תוכנית שיושבת על אחד מכללי הפרסום הקלאסיים, פנטזיה, ומאתרים כישרונות שונים שיכולים לענות על התנאי שיביא להם חשיפה אמיתית.

הם הרי בדקו את סוזן בויל לפני שמצלמות הטלוויזיה החלו לפעול, הם ידעו שהיא שרה טוב, הם גם ידעו שהשמלה הכפרית שלה עלובה למראה, הם ידעו שאין מה לאפר אותה, עדיף כך, מכוערת. זה הטרנד החדש. אם היא הייתה יפה ועדיין כפרית מסקוטלנד זה לא היה עובד באותה עוצמה. הליהוק הפעם היה מושלם. גם השיווק.
 
 
 
ושיווק ויראלי זו עבודה קשה ואינטנסיבית. יש מי שמניע את הגלגלים מאחורי הקלעים. הפצת ההקלטה והצבתה בעמוד השער של יו-טיוב היא עבודה למקצוענים אמיתיים. יש עוד סיפורי סינדרלה ביו-טיוב, אך כאן היו גם מומחי שיווק ותוכנית עם רייטינג שוקע (בישראל היא ירדה מהמסך אחרי עונה אחת), שזקוקה לחמצן, ומלאי החמצן שנמצא מאחורי הקלעים בדמותה של סוזן בויל היה כמו מרבץ של זהב גולמי.

מערכת יחסי הציבור של התוכנית עלתה על זה כמוצאת שלל רב, ותכננה לפרטים את בימוי הקטע הרלוונטי. הרמת הגבות של סיימון, המבטים המגוחכים של הקהל, ושל אחת ספציפית שנראתה לי כשחקנית מקצוענית, התשואות הרמות וזוויות הצילום. שני השופטים הנוספים באמת הופתעו. סיימון באמת לא, כפי שאמר בעצמו, ולכן זה היה מושלם. מפיקי התוכנית וסיימון בניהם, ביימו תוכנית/פרסומת שמפגישה את המציאות עם הפנטזיה. בפרסומת הזאת הם לא מכרו לנו את סוזן בויל. הם מכרו לנו תוכנית ראליטי שוקעת, שתזכה כעת לעדנה חדשה.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by