בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
נפגשנו בגלובס קפה? 
 
 יש רשת, יש חברים. ``גלובס``    צילום: אילוסטרציה גטי    
תקשורת |
 
דוד ורטהיים

באיחור אופנתי וחשיבה כלכלית מתבקשת, גם בגלובס רוצים רשת חברתית בדומה לדה מרקר קפה. על ההקמה מופקד שוב, אדם שוב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
המלחמה הניטשת בין היומונים הכלכליים בזירת האינטרנט עולה (שוב) מדרגה. ל-nana10 נודע כי בימים אלו ממש עומלים ב"גלובס" על הקמת רשת חברתית - עסקית שתתחרה ב"דה מרקר קפה", של דה מרקר. על פיתוח הרשת, שתתאפיין באוריינטציה ברורה לקהל הטבעי של גלובס - אנשים מהמגזר העסקי, הופקדה חברת 'ריפרש' של אדם שוב, שכזכור עזר בפיתוח הרשת החברתית של המתחרה ושימש תקופה קצרה כעורכה.

על פי גורם ב"גלובס", מרבית עובדי העיתון מודרו מפיתוח הרשת החדשה ומי שעוסק בכך ישירות הם מנכ"ל גלובס וסמנכ"לית השיווק באופן אישי. עוד מסר אותו גורם כי ב"גלובס" עדיין לא החליטו אם להוציא הודעה רשמית בדבר הרשת או להשאיר אותה בינתיים ב"פרופיל נמוך", ושההכרעה על כך תידון ביום ראשון הקרוב.

יצויין כי על פי סקרי TIM האחרונים "גלובס", שעד לשנה האחרונה דווקא גבר על "דה מרקר" ברשת, פיתח נחיתות יחסית מול המתחרה, בין היתר בשל מה שכינה "ניפוח נתוני הגולשים, אשר בפועל כוללים את אלו הנכנסים ישירות לרשת החברתית וכלל אינם צורכים את 'התוכן האמיתי' של האתר".

מ"גלובס" נמסר: "אין תגובה".
אדם שוב סרב להתייחס לדברים.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by