בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
TIM מרץ: האח בוער 
 
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

סקר TIM מרץ: וואלה ו-ynet רושמים ירידה ומצמצמים פערים ו"האח הגדול" מקפיץ את mako לשיאים חדשים. וגם, 16% מהגולשים מתכוונים לרכוש מתנות חג באמצעות האינטרנט

 
 
 
 
 
 
 
 
 
האתרים וואלה ו-ynet רושמים ירידה קלה לעומת פברואר, והחשיפה אליהם במרץ עומדת על 66.2% ו-62.5% בהתאמה - פער שהולך ונסגר. כך עולה כך עולה מסקר TIM של מכון TNS/טלסקר לחודש מרץ.

בגזרת האתרים הזרים, גוגל ממשיך להוביל את הטבלה עם חשיפה של 91.7%, כאשר באתרי התוכן מתוכם, פייסבוק מזנק מ-38% ל-42.2%. לעומתם החשיפה ל-YouTube יורדת מ-47.6% ל-42.1% בסקר הנוכחי.

על פי אותו סקר, המרוויחים העיקריים בחודש החולף היו דווקא אתרי הזכייניות השונות שנהנו מטראפיק בעקבות תוכניות הריאליטי, בראשן כצפוי "האח הגדול", שהקפיצה את החשיפה לאתר mako מ-22.8% בפברואר ל-28.7% במרץ. העליה הגבוהה, המאפיינת את אופי הגלישה באתר הזכיינית החזקה קשת, המורכב מפיקים במהלך התוכניות המצליחות שלה, מציבה את mako לראושנה בתולדותיו במקום השביעי ברשימת האתרים הנצפים בישראל. גם אתר רשת נהנה כאמור מ"המירוץ למיליון" ורשם עליה נאה מ-13.7% ל-16%.

וחזרה לאתרי התוכן הישראלים: nrg רושם ירידה לעומת פברואר ומתייצב בעמדה דומה ל-msn: 2 ו- 24.2% בהתאמה. כל השאר נותרו כמעט ללא שינוי. בגזרת האתרים הכלכליים אין כל חדש: TheMarker ממשיך להוביל, עם חשיפה של 16.3% במרץ, לעומת 14.1% לגלובס.

נתון מעניין נוסף העולה מהסקר: 16% מהגולשים מתכוונים לקנות מתנות חג באמצעות האינטרנט. סכום ההוצאה הממוצע שדווח הוא כ-470 שקל. מהתפלגות סכום ההוצאה על פי המגדר והגיל, ניכר שגברים מתכוונים להוציא סכום גבוה יותר מנשים (510 שקל לעומת 430 שקל), וכן, שככל שהגיל עולה כך סכום ההוצאה המתוכנן עולה מ-380 שקל בקרב גילאי 18-29 עד 620 שקל בקרב גילאי 50 ומעלה.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by