בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשייה 
לא קורן אל על 
 
 עם זאת, אי אפשר לקחת מקשת את מה שהשיגה לאורך כל העונה. מליץ, הזוכה בגמר ה-VIP    צילום: גיא אסייג    
תעשייה |
 
דוד ורטהיים

גמר "האח הגדול VIP" אכזב: עמד בנתוני הצפייה הממוצעים של כל פרקי העונה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
גמר "האח הגדול VIP" אולי סיפק אמש את דודי מליץ ומצביעיו, אך בכל הקשור לנתוני הצפייה, תוכנית הסיום אכזבה. על פי נתונים לא סופיים פרק גמר הגיע ל-31.7% צפייה נאים, אך בהחלט לא חסרי תקדים או בולטים. הנתון מאכזב עוד יותר כאשר בוחנים את ממוצע הצפייה של כלל העונה הקצרה, העומד על נתון כמעט זהה של 31.9% (לא כולל פרק הגמר). במילים אחרות, בניגוד לפרקי גמר בתוכניות ריאליטי, אשר מניבות שיא עונתי, במקרה זה כאמור, לא מדובר בהצלחה מסחררת.

עם זאת, אי אפשר לקחת מקשת את מה שהשיגה לאורך כל העונה, ובגדול. בכל אחת מתוכניות האח ששודרו, הזכיינית כבשה את הטבלה השבועית בפער גדול ממתחריה ולמעט מספר בודד של תוכניות, היא לא ירדה מקו ה-30% המכובד.

ומגמר להתחלה. השידור הישיר מהשבעת הממשלה בערוץ 2, שהחלה בתזמון מעורר חשש, זכה ל-20% לכל אורכו. אבל לא רק הממשלה, גם בערוץ 10 החליטו שלא ללכת ראש בראש מול הגמר: השידור החוזר של ניצן הורוביץ ותוכניתו ששובצה מול "האח הגדול" זכתה ל-4.3%.

האכזבה מנתוני הגמר, קבלה ביטוי יותר מכל באמצעות העדר ההקרנה על גזרת החדשות, שבדרך כלל נהנות מההגשה באירועים גורפי רייטינג דומים. המשמעות: יונית לוי אמש הגיעה לנתון ממוצע של 19.8%. חדשות 10 הסתפקו, כרגיל אף הן, בפחות ממחצית.
 

חווילה לעסקים

 
על פי הערכות שונות קשת הכניסה סכום המוערך ב-5-6 מיליון שקל רק מתוכנית הגמר, זאת על אף שמספר הסמסים שנשלחו עבור המתמודדים היה פחות מרבע מאשר בגמר העונה הקודמת. הסכום הזה כולל כמובן את "ברייק הזהב" אותו רכשה בזק תמורת כ-210 אלף שקל.

בנוסף לרווחים אלו ישנם כמובן הרווחים הגבוהים מכל העונה, שככל הנראה יהיו נמוכים משמעותית מקודמתה ולו מפני שאורכה היה כשליש. בניהם כמובן נמצאים הרווחים מ-160 אלף ממנויי HOT ו-yes שרכשו מנוי לערוץ 20 בעלות של כ-9 שקלים, המתחלקים שווה בשווה בין קשת לגופים המשדרים.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by