בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
רון אילון - מנכ"ל yes: "החזקים יתחזקו, החלשים ייעלמו"  

רון אילון - מנכ"ל yes: "החזקים יתחזקו, החלשים ייעלמו"

 
פרסום ושיווק |
 
אופיר בר-זהר, Themarker

אילון: "כמות האנשים שמשתתפים בועידה זה אחד הסממנים למיתון. בתקופה הזאת אנשים נשארים בבית ולדעתי השימוש באינטרנט יעלה". יוסי ורשבסקי - מנכ"ל ערוץ 10: "בחודשים האחרונים ישנה צמיחה משמעותית בכמות הגולשים". כך בועידת האינטרנט של Themarker שנפתחה הבוקר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
'מידע צופה פני ההווה'. שפירא
 'מידע צופה פני ההווה'. שפירא 
 צילום: רוני שיצר 
 
הפאנל הראשון שנערך הבוקר בוועידת TheMarker לאינטרנט - Com.Vention 2009, שנערכת הבוקר באירפורט סיטי, עסק ב"עתיד צריכת המדיה - האם ה-50 מגה ישנו את המפה?". בפאנל השתתפו גיא רולניק - עורך ומייסד TheMarker, אבי בר - מנכ"ל ערוץ הספורט, יוסי ורשבסקי - מנכ"ל ערוץ 10, רון אילון - מנכ"ל yes, אילן שילוח - מנכ"ל מקאן אריקסון, עמוס שפירא - מנכ"ל סלקום, ד"ר גלי עינב - לשעבר מנהלת מחקר אסטרטגי דיגיטלי ב- NBC.

עמוס שפירא - מנכ"ל סלקום: "היות ואנחנו חברה בורסאית אז יש לי בעיה משפטית לתת מידע צופה פני עתיד. מסיבה זו המצאתי מושג - 'מידע צופה פני ההווה'. נכון לפרסום התוצאות שלנו, לא ראינו השפעה של המשבר על הדבר המרכזי שאותו אני מוכרים - דקות שיחה. בנוגע ליתר הדברים, כמו הכנסה מתיירים נכנסים - יש פגיעה.

"לגבי האינטרנט הנייד – וגם כאן אני מדבר על מגמות שהיו ב-3 השנים האחרונות - אנחנו עוסקים בלקוחות שלא רוצים להיות מחוברים לקיר. כשמנתחים את תחום התקשורת בכלל, ב-2007 הגידול בשוק היה 1.5 מיליארד, מתוכו בערך 1.2 מיליארד שקל היה גידול בתחום הנייד. העתיד נמצא בנייד – האם זה יהיה גם הלאה? נראה".
 
"צמיחה משמעותית בכמות הגולשים ובתקציב". ורשבסקי
 "צמיחה משמעותית בכמות הגולשים ובתקציב". ורשבסקי 
 צילום: אלדד רפאלי 
 
אבי בר - מנכ"ל ערוץ הספורט: 2009 לפי התוכניות שלנו תתמקד ב-3 פעילויות: טלוויזיה, אינטרנט וסלולר. הפעילות הסלולרית גדלה במעט, האינטרנטית גדלה בצורה יפה - מעל 10%, שוק הטלוויזיה קטן. אני יכול לשדר אותו משחק באינטרנט ובטלוויזיה, ובאינטרנט אין לי מגבלות רגולציה. האם הגידול באינטרנט מדביק את הצמצום בטלוויזיה? לא, השוק הולך וקטן.

גלי עינב - לשעבר מנהלת מחקר אסטרטגי דיגיטלי ב-NBC: ב-NBC אין כוסות יותר במטבח. המצב קשה ובעייתי ואנשים בלחץ. ה-TV לא הולכת להיעלם כי היא עדיין מגיעה למספר הגדול ביותר של אנשים. יש עלייה בניסיונות לעשות הפצה אחרת דרך הרשת ומסכים אחרים. הרצון של הצרכנים לשלוט בדרכי צריכת התוכן הולכים וגדלים. אין מזה דרך חזרה. עכשיו רק צריך למצוא המודלים הכלכליים.
 
 
יוסי ורשבסקי - מנכ"ל ערוץ 10: net tv בישראל נמצאת במשבר וערוץ 10 נמצא במשבר גדול מאוד. התקציב מאוד מהודק, עובדים מהזרמות של בעלי המניות. הקטנו ההזרמה באופן דרמטי על ידי קיצוץ בהוצאות. על יד צמצום משכורות והוצאה על תוכן. שומעים על מאבק היוצרים שהוא צודק. מקווים שהרגולציה תתעשת. באינטרנט עשינו גם קיצוץ כואב ודרמטי. שם רואים הצלחה די גדולה ב-3-4 חודשים אחרונים, צמיחה משמעותית בכמות הגולשים ובתקציב.

אנו צופים ירידה של כ10% ב-tv ב-2009. התוצאות של התזרים ודו"ח רווח והפסד יהיו יותר טובים משנה שעברה, אבל זה כי ה-tv תהיה פחות איכותית. הכנסות האינטרנט לא מפצות על אובדן ההכנסות מה-tv.

רון אילון - מנכ"ל yes: כמות האנשים שמשתתפים בוועדיה זה אחד הסממנים למיתון. רואים השתתפות עצומה והמיתון כבר פה. בתקופה הזאת אנשים נשארים בבית ולדעתי השימוש באינטרנט יעלה. החזקים יתחזקו, החלשים ייעלמו. נראה עלייה בתקציבים אבל כזו שלא תפצה על הירידה מהטיוי.

אילן שילוח - מנכ"ל מקאן אריקסון: את הרבעון הראשון אנו נסיים בירידה של 10%. התחומים שנפגעו הם פיננסים, מכוניות וכו'. בתחום הצריכה כמעט שאין ירידה, ככה שזה לא הומוגני. השנה יש הזזה של תקציבים בין רבעונים, אבל לפי הערכתי, נסיים את השנה אולי ב-5% ירידה. בתוך הקטגוריות נראה עלייה של יותר מ-10% באינטרנט לעומת ירידה של תחומים אחרים.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by