בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
מדליקים את האור במקאן 
 
 זכה בפעם השניה, הפעם לתמיד. מכרז לחברת החשמל    צילום: יח``צ    
פרסום ושיווק |
 
איילה צורף, Themarker

מקאן אריקסון זכה בתקציב הפרסום של חברת החשמל בגובה 14 מיליון שקל ב-2009. בשנה שעברה נאלץ מקאן להעביר התקציב לזרמון-גולדמן

 
 
 
 
 
 
 
 
 
משקע ותקע עד מקאן. תקציב חברת החשמל
 משקע ותקע עד מקאן. תקציב חברת החשמל   
מקאן אריקסון זכה בתקציב הפרסום של חברת חשמל בגובה 14 מיליון שקל בשנה. במכרז הקודם, שנערך לפני כשנה, דובר על תקציב שנתי של כ-7 מיליון דולר. בפועל, פירסמה חברת החשמל בפחות מ-2.5 מיליון דולר (במחירים ריאליים), ככל הנראה, על רקע מחלוקות קשות שהיו ועדיין קיימים עם משרד הפרסום הקודם, זרמון גולדמן.

לפני פחות משנה זכה מקאן אריקסון במכרז שערכה החברה, אך בשל בעיה טכנית באופן הגשת מסמכי המכרז, נאלצה חברת חשמל – לאחר דין ודברים עם משרד הפרסום זרמון-גולדמן – לשנות את החלטתה ולהעביר את התקציב לידי זרמון גולדמן שהגיש הצעה כספית נמוכה יותר מזו של מקאן.

לאחר תקופת עבודה משותפת בין הצדדים, ולאור חוסר הרמוניה במערכת היחסים, שהגיעה גם לתביעה מצד זרמון גולדמן על סכומי הכסף שלטענתו חייבת לו חברת החשמל, הוחלט לערוך מכרז חדש. כעת, זכה בו מקאן אריקסון, במכרז שנערך על מחירי רכש מדיה בלבד, ללא הצעות קריאייטיוויות.

לגמר הגיעו מקאן אריקסון, יהושע TBWA וגם זרמון גולדמן שבחר להשתתף שוב, ככל הנראה כדי לנסות ולעשות שימוש בחומרים שהצטברו ברשותו במהלך המכרז, במסגרת העתירה בבית המשפט.

הבחירה במקאן אריקסון צריכה לעבור את אישור הדירקטוריון של חברת החשמל. במקביל, תמשיך לידון בבית המשפט התביעה של זרמון נגד החברה.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by