בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
הכי טוב בבית 

הכי טוב בבית

 
פרסום ושיווק |
 
איילה צורף, Themarker

בזק תשלם כ-220 אלף שקל על ברייק הזהב בגמר האח הגדול VIP. בעונה הקודמת היא שילמה כ-250 אלף שקל על אותו ספוט בדיוק

 
 
 
 
 
 
 
 
 
החיבור ל"האח הגדול" הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית. גידי גוב בפרסומת העונה הקודמת
 החיבור ל"האח הגדול" הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית. גידי גוב בפרסומת העונה הקודמת  
 צילום: יח"צ 
 
בזק תשלם לקשת כ-210 אלף שקל על פרסומת הגמר הבודדת לפני הכרזת הזוכה בתוכנית גמר "האח הגדול VIP". זוהי הפעם השנייה בה רוכשת בזק את פרסומת הגמר. בפעם הקודמת, בתום העונה הראשונה של האח הגדול שילמה בזק כ-250 אלף שקל. הפרסומת זא נרכשה בנפרד מחבילת חסות כוללת של בזק - שרכשה בעבורה חברת מדיה.קום בעלות של 2 מיליון שקל. בבזק סרבו להתייחס לידיעה.

החיבור לתוכנית "האח הגדול" הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית של בזק, שהמסר המרכזי בה הוא החיבור של בזק לכל פעילות התקשורת בתוך הבית.

הכנסות קשת מפרסום וחסויות בעונה הראשונה של תוכנית "האח הגדול" עמדו על כ-76 מיליון שקל לעונה כולה, מהם כ-7 מיליון שקל מפרסום בתוכנית הגמר לבדה. כך עלה מחישוב TheMarker ובדיקה שנערכה מול רוכשי מדיה.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by