בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשייה 
מפעל האזנה 
 
 יעסוק בעיקר במוסיקה שהיא מיינסטרים הפונה לקהל רחב. הערוץ המסחרי החדש    צילום: אלדד רפאלי    
תעשייה |
 
אופיר בר-זהר, Themarker

בכיר ב"קשת": מגוחך להגיד שקשת, עם רייטינג של 30%, צריכה את הפלטפורמה הפרסומית של ערוץ 24

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ערוץ 24 הושק היום מחדש, בנוכחות מנכ"ל קשת, אבי ניר, ומנכ"ל הערוץ, צביקה ליבליך, המשמש גם סמנכ"ל מסחרי בקשת. כזכור, קשת רכשה 44% מערוץ המוסיקה לפני כמה חודשים, ובשאר הערוץ מחזיקים אולפני מימד. בהשקת הערוץ מחדש הושקעו כ-10 מיליון שקל ברבעון כאשר ההשקה תלווה בפרויקט רחב היקף שבו ישודר הערוץ בשידור חי במשך 24 יום, 24 שעות ביממה, מהאולפן השקוף אשר נבנה בנמל תל אביב.

העורך הראשי של הערוץ, אורי סלעי, חשף נתונים לפיהם הערוץ הכפיל את הרייטינג הממוצע שלו מאז תחילת 2009, וכי הרייטינג ברבעון הראשון היה הגבוה ביותר בערוץ זה 3 שנים. בימי סוף השבוע עלה הרייטינג הממוצע בכ-125%. סלעי הסביר כי הערוץ המסחרי יעסוק בעיקר במוסיקה שהיא מיינסטרים הפונה לקהל רחב.

צביקה ליבליך, מנכ"ל 24, אמר כי "עד כה הערוצים הייעודיים כמעט ונכחדו תחת ההפסדים הנצברים, ערוצים ייעודיים אחרים כלל לא קמו מסיבות כלכליות. מקור ההכנסה היחיד של ערוץ כזה מושתת על פרסומות. אנו נעשה את המיטב כדי שערוץ 24 יצליח לעמוד על רגליו". ליבליך הסביר כי "זה ערוץ הפסדי שנלחם על החיים שלו. אנחנו מאמינים בהשקעה בתוכן טלוויזיוני ומאמינים שתוך מספר שנים מועט נצליח לאזן את הערוץ".
 
"דוחפת את הפרסום בערוץ, בכוח אבל לא באלימות". קשת
 "דוחפת את הפרסום בערוץ, בכוח אבל לא באלימות". קשת 
 צילום: אלדד רפאלי 
 
גורמים בשוק תלו את השיפור בנתוני הצפייה של הערוץ לאו דווקא בפרומואים הרבים שהוא מקבל בקשת, אלא בשינוי התוכני. גורם בשוק אמר "הערוץ עבר לשדר מוסיקה פופולרית במקום להתמקד בתכני שוליים ולהקות חדשות".

בנוגע לטענות שעלו בדיוני שימוע הרגולציה לפיהן קשת משפיעה על הפרסום בערוץ בכך שהיא מוכרת חבילות פרסום משותפות לתוכניות קשת ולערוץ 24, אמרו גורמים בשוק כי "קשת דוחפת את הפרסום בערוץ, בכוח אבל לא באלימות. מי שלא רוצה לא מכריחים אותו ולא מפוצצים בגלל זה עסקה".

בנוגע לטענה כי הערוץ משמש פלטפורמה פרסומית מוגזמת לקשת (הערוץ קיבל בגין עניין זה מכתב התראה ממועצת הכבלים והלוויין, א"ב) אמר בכיר כי "כשבעיתון שלכם כותבים על האח הגדול זה בגלל שאתם מקדמים את קשת? לא. אותו הדבר כאן". הבכיר אמר עוד כי "מגוחך להגיד שקשת, עם 30% רייטינג, צריכה את הפלטפורמה הפרסומית של ערוץ 24".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by