בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
30 שניות זוז 
נסיאט מבחן 
 
 המסלול המקוצר לרכישת אמונם של הקונים הפוטנציאליים. קמפיין סיאט    צילום: מתוך סרטון הטלוויזיה, אדלר-חומסקי-וורשבסקי    
30 שניות זוז |
 
איתי צמיר

איתי צמיר חושב שקמפיין סיאט לא פחות ממצא את נוסחת הקסם של ניפוץ גבולות הבאנר, הז'אנר או המיניסייט אל רחבי ה-Social Media. במילים אחרות, שביעות רצון נרשמה בקרב כוחותינו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אף פעם לא קניתי אוטו חדש. מרחוק זה תמיד נראה לי כמו תהליך מרגש: מחליטים לקנות. שמים עין על כמה מעניינות בכביש. מתחילים לשים לב לפרסומות שלהן. קופצים לסוכנויות לברר מחירים. מזמינים נסיעות מבחן. חוזרים לסוכנות להתמקח. סוגרים. מחכים שנה שהאוטו יגיע לנמל. קורעים את הניילונים (או מותחים ומנקים אותם במקרה שמדובר במשפחה פולנית).

אבל מסתבר שיש אנשים שמורגלים בתהליך וכנראה שאותם צריך לרגש אפילו עוד קצת.
בדיוק בשביל זה באו בסיאט עם יציאה: במקום איש מכירות מעונב שישב לידך ויטחן לך את המוח על כמה מוט ההילוכים החדש רך וקפיצי, יארחו לך חברה מרינה אקס הישרדות או לירן אקס המירוץ למיליון, עם מצלמות כמובן. אחר-כך מה שיישאר לך זה לעשות סיבוב דאווין בשכונה או בפייסבוק.
 
מה שיישאר לך זה לעשות סיבוב דאווין בשכונה או בפייסבוק. ערן ערדן מנכ"ל גריי ומרינה
 מה שיישאר לך זה לעשות סיבוב דאווין בשכונה או בפייסבוק. ערן ערדן מנכ"ל גריי ומרינה 
 צילום: המיניסייט של גריי אינטראקטיב 
 
המרכיב הקריטי והכי חשוב בפעילות הזו הוא, שהכיף בלספר עליה לחבר'ה לא נופל מההנאה של לחוות אותה ממש. וכדי להשלים את זה, אז גם הצפייה באינטראקציות של אחרים עם מרינה ולירן די מעניינת בפני עצמה. נוסחת הקסם הזו היא שתהיה חתומה על הפיכת הקמפיין הזה לויראלי ועל יציאתו הרחק מגבולות הבאנר, הז'אנר או המיניסייט אל רחבי המדיה החברתית ומשם במסלול המקוצר לרכישת אמונם של הקונים הפוטנציאליים.

אני עדיין לא בטוח אם הקמפיין הזה ממצב את סיאט כאוטו של כוסיות (סטייל גולף) או כמגנט לכוסיות (דוגמת אלפא), אבל כנראה שבתוך ים המסרים שמעבירות לנו חברות הרכב מדי יום, זה לא כל-כך משנה מה יחשבו על סיאט, כל עוד יחשבו עליה משהו טוב.

שורה תחתונה: למרות הכל, מרינה.

הציון: 4.5 (בסולם של 1-5).

*** הכותב הוא מנהל מחלקת האינטראקטיב של ערוץ 10
 
 

ולמי שהחמיץ, הנה סרטון הפרסום המלא

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by