בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
או מגה 

או מגה

 
פרסום ושיווק |
 
עדי דברת, Themarker

חברות המזון מובילות את טבלת המפרסמים של פברואר: שטראוס במקום ה-1. קו-אופ רבוע כחול הוא המפרסם המוביל בקטגוריה, עם המשך ההשקה של מגה בול בכיכובו של אברי גלעד באמצעות מקאן אריקסון

 
 
 
 
 
 
 
 
 
המפרסם המוביל בקטגוריה. מגה עם קמפיין אברי גלעד
 המפרסם המוביל בקטגוריה. מגה עם קמפיין אברי גלעד 
 צילום: דן לב 
 
חברות המזון מובילות את טבלת המפרסמים של חודש פברואר: המפרסם הגדול ביותר בחודש פברואר הינו קבוצת שטראוס, עם היקף פרסום של 2.25 מיליון דולר - כך עולה מדירוג הפרסום לחודש פברואר של חברת יפעת בקרת פרסום. קבוצת שטראוס פירסמה החודש את המיתוג החדש "מדהים מה אפשר ליצור מהדברים הפשוטים בחיים", ואת קינוחי היוגורט החדשים באמצעות שלמור אבנון עמיחי.

במקום השני התמקמה יוניליוור ישראל עם הוצאה ריאלית לפרסום נמוכה במעט של כ-2.2 מיליון דולר. יוניליוור פירסמה קמפיין למרגרינה מזולה, שכ-30% מהיקפו הכספי הושקע באינטרנט באמצעות מקאן אריקסון, ואת חטיפי הדגנים של "משטרת הפינוק" בכיכובה של אורנה בנאי, באמצעות באומן בר ריבנאי.

אסם נמצאת במקום השלישי בטבלת המפרסמים עם תקציב פרסום בהיקף 2.1 מיליון דולר. אל המקום הרביעי הגיעה קו-אופ ישראל, עם היקף פרסום של כ-1.5 מיליון דולר.

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, חברות המזון נלחמות במיתון בשלל הנחות, ולראייה מבצעי הגרלת המחשבים של ביסלי והטבות ברכישת מסאז' ברכישת דגני FITNESS.

בחלוקה לפי ענפים, רשתות השיווק מובילות את הטבלה עם היקף פרסום של 5.7 מיליון דולר. קו-אופ רבוע כחול הוא המפרסם המוביל בקטגוריה, עם המשך ההשקה של מגה בול בכיכובו של אברי גלעד באמצעות מקאן אריקסון.
 
 
במקום השני נמצא ענף הרכב הפרטי עם פרסום בגובה 3.2 מיליון דולר. שברולט בולטת בפרסום בקטגוריה, עם הוצאה ריאלית של כ-314 אלף דולר לדגם אביאו 5 החדש, תחת הסלוגן "הכי חסכונית בדלק הכי עשירה באבזור" באמצעות גלר נסיס.

ענף התקשורת הסלולרית מתמקם במקום השלישי עם היקף פרסום של 2.3 מיליון דולר. סלקום מובילה את הענף ואחראית על כ-50% להוצאה מהפרסום שלה.

במסגרת הבחירות הארציות, ממשלת ישראל בולטת גם היא בפרסום פברואר, עם הוצאה ריאלית של כ-1.7 מיליון דולר, המחולקת בין משרד הפנים עם קמפיין "מי שמדבר משפיע", רשות המים עם "ישראל מתייבשת" ומשרד ראש הממשלה עם תוכנית סיוע לניצולי שואה באמצעות לפ"מ.

בקטגורית פרסום הענף המוביל בחודש פברואר הינו חברת yes, עם היקף פרסום של כ- 1.4 מיליון דולר. במקום השני מתמקמת סלקום עם היקף של כ- 1.2 מיליון דולר.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by