בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
TIM פברואר: כנסו כנסו 
 
 עלה ב-10%. nana10   
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

על פי סקר החשיפה החודשי לאתרי האינטרנט הבולטים Themarker מזנק, nana10 ממשיך להתחזק וmako מתרסק. וגם, 60% מהגולשים נוהגים לקרוא טוקבקים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אתר TheMarker ו-nana10 ביצעו את הזינוק הגדול ביותר בהיקף החשיפה שלהם, כך עולה מסקר TIM של מכון TNS/טלסקר לחודש פברואר, הבודק את רמת החשיפה לאתרי האינטרנט הגדולים. TheMarker זינק בפברואר ב-64% לעומת ינואר והוא מוביל את האתרים הכלכליים בפער ניכר עם חשיפה שבועית של 17.1%, לעומת חשיפה של 15.2% לגלובס. יצויין כי העליה עומדת בניגוד למגמת השיוויון שעלתה מבין שני האתרי המתחרים בחודשים הותיקים במסגרתה אף גלובס רכש יתרון קל, שכאמור נמחק בסקר האחרון.

גם nana10 ממשיך את מגמת ההתחזקות של החודשים האחרונים, שהגיעה לשיאה בימי המלחמה בדרום, אך מתברר שמאז לא רק שלא דעכה, אלא צברה מומנטום נוסף. nana10 ביצע את הקפיצה הגדולה ביותר מבין עשרת אתרי התוכן הגדולים, ונעמד על 38.2% לעומת 35.5%. העליה הגבוהה ממשיכה את הזינוק החד שביצע האתר בסקר הקודם אז הוא עלה בשיעור של 25%. בנוסף, בכך מצליח nana10 להתמקם במקום החמישי ברשימת האתרים ולדחוק את פייסבוק למקום השישי.

בשאר אתרי התוכן אין שינוי משמעותי כאשר וואלה! סופג ירידה קלה (מ-70.5% ל-68.4%) ו-ynet לעומתו דווקא מתחזק בשיעור דומה מ-61.9% ל-63.1%. בשאר אתרי האינטרנט הגדולים אין תזוזות משמעותיות מהסקר הקודם. YouTube ממשיך להתחזק, והוא ממוקם במקום הרביעי עם חשיפה של 47.6%. nrg שומר על יציבות לעומת החודש הקודם. אתר Mako, שבסקר הנוכחי עדיין לא נהנה מהשפעת "האח הגדול VIP", רושם צניחה לעומת החודש הקודם, ויורד מהמקום השמיני בינואר למקום ה-11, עם חשיפה של 22.8%.

נתון מעניין נוסף בסקר הנוכחי: 60% מהגולשים מדווחים כי הם נוהגים לקרא טוקבקים (תגובות) לכתבות שמתפרסמות באתרי האינטרנט. הנתון המעניין הוא שקריאת טוקבקים מאפיינת את כל קבוצות האוכלוסייה שנבדקו במידה דומה, אין הבדל בין גברים לנשים או בין צעירים למבוגרים, אין הבדל בין בעלי השכלה נמוכה או בעלי השכלה גבוהה בשיעור הקוראים טוקבקים. ההבדל היחידי קשור למספר השעות שגולשים באינטרנט . ככל שגולשים יותר שעות כך גם גדלה הנטייה לקרא טוקבקים.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by