בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
30 שניות זוז 
בר אינטראקטיבי 
 
 אם מסיטים את הראש קצת למטה ושמאלה, הכל מסתדר. רפאלי לפוקס    צילום: זרמון-גולדמן DDB    
30 שניות זוז |
 
איתי צמיר

מה שפוקס בעצם רוצה בסוף היום (אחרי החיבור התדמיתי לבר רפאלי כמובן), זה לחשוף אותנו לקולקצייה החדשה שאותה אנחנו אמורים לקנות. איך עושים את זה? איתי צמיר מברבר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כבר כמה חודשים שבכל פעם שרואים את בר רפאלי בטלוויזיה או בעיתון מתפתח ביני לבין אישתי ויכוח סוער. אני מתעקש שהיא מושתלת (סיליקון) ואשתי טוענת בלהט שהכל טבעי.
השבוע קידמה את פני האישה בשובי מהעבודה ובפיה מילה שאני באופן כללי מאוד אוהב לשמוע: "צדקת". מאז, אני לא מפסיק לחגוג את הניצחון ולנסות למנף אותו גם לתחומים אחרים.

מתברר, שאת הממצאים המחשידים אספה אשתי מקמפיין האינטרנט החדש של פוקס, במרכזו אותה גברת עם קצת נעם טור בצד.

מה שפוקס בעצם רוצה בסוף היום (אחרי החיבור התדמיתי לבר רפאלי כמובן), זה לחשוף אותנו לקולקצייה החדשה שאותה אנחנו אמורים לקנות. איך עושים את זה?
מזמינים את הגולש לסיבוב על הגוף של בר, בגלילת עכבר, מלמעלה עד ממש למטה. וכך, בדרך לשם מקדמים את פניך, מלבד חיטובי גופה, גם פריטים שונים ומשונים מהקולקציה.
 
פרובוקציה תמיד תתקבל בברכה. בר לזרמון
 פרובוקציה תמיד תתקבל בברכה. בר לזרמון 
 צילום: זרמון-גולדמן DDB 
 
האם גם הגולשות תהיינה בעניין? יכול להיות שכן. מה שבטוח הוא שיש גולשות שלא תשמחנה לקבל את הקמפיין הזה כמתנה ליום האישה הבינלאומי שחל השבוע, ואף תמחינה על כך בקול רם (שימו לב כמה "נה" במשפט אחד – מחווה אישית שלי ליום האשה).

אבל אם מסיטים את הראש קצת למטה ושמאלה, לשורת הקרדיט, אז הכל מסתדר: גם על קמפיין האינטרנט אחראים החבר'ה מזרמון ושם, פרובוקציה תמיד תתקבל בברכה (וד"ש לשכן למדור, אילון זרמון).

מה שקצת מפוספס בקמפיין הוא השימושיות. כלומר, אם את החיפוש הגופני המלא ניתן היה לעשות על הבאנר עצמו, יותר גולשים (וגם גולשות תועות) היו נחשפים ו"באים במגע" עם המותג. בכל מקרה, על רמת האינטראקציה בקמפיין הזה אין לנו תלונות.

שורה תחתונה: אוהבים אותה גם לא טבעית לגמרי.

הציון: 3.5 (בסולם של 1-5)

*** הכותב הוא מנהל מחלקת האינטראקטיב של ערוץ 10
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by