בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
קשורים לקולב 
 
 שדרת הקולבים. רוטשילד בבהלה לקולב   
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

קמפיין "הקולבים" השאפתני לבושם החדש של כריסטינה אגילרה, קיבל סיקור עולמי חסר תקדים עבור פעילות גרילה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
פרגן לתופעה הישראלית. USA TODAY
 פרגן לתופעה הישראלית. USA TODAY  
 צילום: צילומסך  
 
הבהלה לקולב: לפני חודשיים נתלו באישון ליל אלפי קולבים תחת קמפיין אלטרנטיבי עבור הבושם החדש של כריסטינה אגילרה. הקמפיין השאפתני, מתברר, סקרן לא רק את תושבי ישראל שמעולם לא נתקלו בקמפיין גרילה בסדר גודל כזה, אלא גם את העיתונים ואתרי האינטרנט הנחשבים בעולם הפרסום הבינלאומי ומחוצה לו.

רק במהלך החודש האחרון הופיע איזכור הקמפיין מבית היוצר של סוכנות הקריאייטיב MIZBALA וסוכנות האינטרנט WEBSENSE, בלמעלה מ-600 אתרים וב-8 שפות שונות, בניהן תאילנד, צרפת, ארה"ב ועוד. אתר הפרסום הבינלאומי הנחשב Best ads on TV, המציג את הפרסומות הטובות ביותר בעולם, הכתיר את את המהלך כקמפיין הבולט והטוב ביותר של השבוע, ואפילו עיתון ה-USA TODAY פרגן לתופעה הישראלית.

הקמפיין בלט גם באתרי הפרסום הבינלאומיים Adland, Adrants, Scary Ideas ועוד. במקביל, רשת האינטרנט העולמית נשטפה במאות אייטמים, הודעות בפורומים ובבלוגים שונים אודות הקמפיין המסקרן.
 
 
במסגרת הקמפיין, סוכנות הקריאייטיב MIZBALA המתמחה במתן שירותי פרסום ושיווק בלתי קונבנציונאליים, לקחה את הקונספט של הבושם ("Sometimes, it's all you need to wear") צעד נוסף קדימה. לצורך הפעילות נרכשו עשרות אלפי קולבים לבנים ואדומים יוקרתיים. על כל קולב נתלתה דוגמית של הבושם בשילוב עם תווית (אטיקט) פרסומית, במטרה לחזק את הקונספט.

עוד מאות אלפי קולבים פוזרו באתרי התוכן באינטרנט על יחידות התוכן השונות כחלק מהאתר באופן המשלים את ההתקלות "האקראית" של הצופה בקולב.

לצפייה בסרטון אודות יצירת הקמפיין:


 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by