בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
חם בוילה: 50 אלף רכשו את ערוץ "האח הגדול" 
 
 הצפי הוא שסגירתו הקרבה תביא לגל מנויים חדשים. בוסקילה מהוילה    צילום: גיא אסייג    
פרסום ושיווק |
 
אופיר בר-זוהר, Themarker

למעלה מ-50 אלף לקוחות HOT עשו מנוי לערוץ 20 מאז יום ראשון בו עלתה התוכנית "האח הגדול" לאוויר, כך על פי הערכות בשוק המדיה. מדובר בנתון גבוה מהצפוי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בניגוד לתחזיות ולמרות הטוקבקים הזועמים, למעלה מ-50 אלף לקוחות HOT עשו מנוי לערוץ 20 מאז יום ראשון האחרון שבו עלתה התוכנית "האח הגדול" לאוויר, כך עולה מהערכות שונות בשוק המדיה. מדובר בנתון גבוה מהצפוי, בעיקר כאשר מתייחסים לעובדה שהערוץ כרגע פתוח לשידור, והצפי הוא שסגירתו הקרבה לקהל הרחב תביא לגל גדול של מנויים חדשים.

כזכור, הזעם החל כאשר לפני מספר שבועות הודיעה חברת הכבלים HOT ואחריה yes כי בשונה מבעונה הקודמת, אז שודר הערוץ בחינם לכל לקוחות HOT, הוא יעלה כעת סכום של כתשעה שקלים עבור העונה כולה, שתימשך כחמישה שבועות. HOT וזכיינית ערוץ 2 קשת מתחלקות בהכנסות בגין מכירת הערוץ בשיעור של כמחצית לכל אחת. בתוך כך החליטה HOT כי הערוץ לא יירד מהאוויר היום, כפי שתוכנן, אלא ישודר עד העשירי לחודש, כאשר מדי יום ייחסמו עוד אזורים גיאוגרפיים לצפייה.

ביום ראשון האחרון עלתה לאוויר העונה הנוכחית של "האח הגדול" בה משתתפים ידוענים, ביניהם קורין אלאל, שימי תבורי, אמיר פיי גוטמן ועוד. התוכנית הראשונה זכתה לנתון הרייטינג הגבוה ביותר להשקה של תוכנית ריאליטי: 35.1%. העונה הקודמת של "האח הגדול" זכתה לפופולריות רבה וכבשה את ראשות טבלאות הרייטינג בתקופה ששודרה. גם ערוץ 20 זכה לפופולריות רבה כאשר נהפך לערוץ השלישי הנצפה ביותר וזכה לנתוני צפייה מרשימים.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by