בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
בית אריזה 

בית אריזה

 
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

הארץ עשה את זה קודם, אבל כלכליסט גימד הבוקר את המושג "פרסום לפנים". קבלו את יומון הכלכלה במעטפת חיצונית אטומה למים ולקוראים. nana10 בצעד חד פעמי של וילווט, לנוכח התקדים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לפני מספר חודשים עורר "הארץ" סערה כאשר מכר חצי מעמוד השער שלו לטובת פרסום. "כלכליסט" מבית "ידיעות אחרונות" של הבוקר (ג'), החליט שאי אפשר לעבור תהום בשני צעדים והחליט לעשות היסטוריה משלו: השער הקדמי, הפנימי והאחורי הוקדשו במלואם לקמפיין אורנג', המדבר כצפוי בשפה פרסומית התואמת את הצעד הגרפי ההיסטורי, תחת הסלוגן "מבצעים גדולים באים באריזות קטנות".

פופ אפ בלוקר לפרינט (בדחיפות) או פרסום לגיטימי בימי משבר?
 
 צילום: "כלכליסט" 3.3.09 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by