בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
קקטוס בלי מים 
 
 ``העלות של הגשת קמפיין היא גבוהה מאד``. שילוח מקצץ בקקטוס    צילום: אילוסטרציה איגוד המפרסמים    
פרסום ושיווק |
 
איילה צורף, Themarker

לאור המיתון והפגיעה בשוק הפרסום: שלמור-אבנון-עמיחי לא ישתתף בקקטוס הזהב מטעמים כלכליים. מקאן אריקסון ישתתף בהיקף מצומצם. המשמעות - פגיעה בהכנסות התחרות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ראשי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, רמי שלמור, שלומי אבנון וגדעון עמיחי, החליטו שלא לקחת חלק בתחרות קקטוס הזהב, תחרות הפרסום הקריאייטיווי השנתית - כך נודע ל-TheMarker. על פי הערכות, עלות ההשתתפות של משרד פרסום בסדר גודל של שלמור-אבנון-עמיחי בתחרות, עומדת על כ-250 אלף שקל, בשל הגשת כמות גדולה של עבודות. זאת בשל העובדה כי כל מודעה נספרת בנפרד, כך גם סרטון וכל תשדיר רדיו, ולכן העלות הסופית של הגשת קמפיין מלא היא גבוהה מאד. לדברי גורם הקשור במשרד: "שלמור הוא המשרד היחיד שלא קיצץ בשכר העובדים, לא הוציא לחופשות כפויות ולא פיטר עובדים. המשרד בחר להדק את החגורה במקומות שלא פוגעים בעובדים".

גורם בכיר בענף הפרסום העריך כי יהיו משרדים נוספים שילכו בעקבות שלמור. לדבריו: "תחרות הקקטוס הפכה למשאבת כספים: כאשר מוענקים בתחרות מעל 200 פרסים פוטנציאליים והקרב הגדול הוא על ניקוד המצטבר יש צורך להגיד הרבה עבודות כדי לזכות.

בכל שנה בשנים האחרונות נחשב שלמור-אבנון-עמיחי כמועמד מוביל לזכות בתואר משרד הפרסום של השנה, והוא מתחרה על התואר ראש בראש עם מקאן אריקסון. מקאן אריקסון ישתתף השנה בתחרות בהיקף מצומצם של כ-100 אלף שקל. בימים אלו נשמעים קולות בענף לצמצם את הקקטוס או לבטלו בשל העלויות הגדולות של התחרות". לדברי הגורם הבכיר, "לפני שמקצצים בשכר העובדים, אפשר וכדאי לקצץ בתחרויות שעושות רק טוב לאגו".

לדברי שלומי אבנון, "בשנה שבה אנו משתדלים לקצץ בהוצאות, מצאנו שהוצאה נכבדת כמו השתתפות בקקטוס היא הוצאה שראוי השנה לחסוך אותה". בכל הקשור לקיצוצי שכר ופיטורי עובדים, אמר אבנון, "נשתדל שלא לקצץ בשכר ולפטר עובדים, אבל גם אנחנו נצטרך לעמוד במבחן המציאות".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by