בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
30 שניות זוז 
קונסולה להמונים 
 
 מי קהל היעד של הקמפיין? כנראה שאלו לא הגיימרים. ``בזק``    צילום: גריי אינטראקטיב    
30 שניות זוז |
 
איתי צמיר

למי בדיוק מכוון הקמפיין החדש של גריי אינטראקטיב עבור "בזק", ולמה ייתכן מאד שהכדור נוחת בסוף מחוץ למגרש? איתי צמיר גיימר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כבר כמה שנים שיש לי חלום. בחלום אני יושב בסלון שלי, לבד, מול הפלזמה החדשה 42 אינצ' שתהיה לי עם ג'ויסטיק אלחוטי ביד ולצידי גיטרה צעצוע ומערכת תופים מפלסטיק. ובחלומי אני משחק לסירוגין בפרו אבולושן (לבלתי מתמצאות מביניכן: משחק כדורגל לקונסולות. סליחה על ההערה החד-מינית אבל טרם פגשתי גבר שלא יודע מה זה פרו אבולושן), גיטר הירו ו-GTA (משחק פעולה אלים מאד ומרגיע להפליא).

יש כמה סיבות די טובות שמנעו מהחלום הזה להתגשם עד עצם היום הזה, אבל זה לא ממש מעניין כי לאחרונה גמלה בליבי ההחלטה שבקרוב הוא יתגשם. וככל שהיום המיוחל הולך ומתקרב, כך אני מוצא את עצמי יותר ויותר משוטט בחנויות למוצרי חשמל או למשחקי וידאו ממש, חולף כאילו במקרה ליד מדף הקונסולות ומציץ במחירים. אפילו בפורומים של המומחים לדבר כבר התחלתי להסתובב ורף ההתרגשות שלי הולך ומטפס כמעט במקביל לרף החששות של אשתי.

הציפייה הדרוכה היא כנראה הסיבה שהקמפיין החדש של בזק, שמבטיח קונסולת WII לכל מי שיצטרף לרשת האלחוטית, תפס את תשומת ליבי בן רגע.
 
מדמה WII באמצעות אינטראקציה בין שני הבאנרים. "בזק"
 מדמה WII באמצעות אינטראקציה בין שני הבאנרים. "בזק" 
 צילום: גריי אינטראקטיב 
 
בצד האינטרנטי של הקמפיין - באנר מורכב - או למעשה, שני באנרים שמתקשרים ביניהם. באחד, דמות מצויירת של שחקן טניס ובשני אישה או איש המשחקים מולו. עד כאן, רעיון לא חדש אבל חביב, שמדמה משחק WII באמצעות אינטראקציה בין שני הבאנרים.

מתבקש שבשלב הזה יוכל הגולש לקחת את המושכות, או את המחבט, ולשחק בעצמו מול הדמות המצויירת על גבי הבאנר. לא חסרות דוגמאות למשחקים על גבי הבאנר (אחת הזכורות לטוב היא קמפיין ההליכה על הידיים של דפי זהב מלפני כמה שנים) – זה בדרך כלל עושה את העבודה. אלא שהבאנר של בזק מעוניין לקרב את הגולש עד כמה שניתן לחוויית ה-WII ומפנה למיניסייט, שמפנה למשחק, שמצריך מצלמת רשת אם רוצים לחוות את זה כמו שצריך. דרך לא קלה עבור הגולש הממוצע, אבל מי ששורד אותה מבין לא רע מה זה WII.

השאלה המרכזית שעולה היא מי קהל היעד של הקמפיין? כנראה שאלו לא הגיימרים (אחרת לא ברור למה בוחרים באמא ואבא כפרזנטורים ולא במישהו שיעניין אותם קצת יותר). ומצד שני, אם קהל היעד הוא דווקא היותר מבוגרים אז יש סיכוי לא רע לאבד אותם קצת לפני שמגיעים למצלמת רשת ומבינים מה זה WII. בקיצור, נראה כאילו בזק ניסו לכוון לכולם, וכמעט כמו תמיד כשבוחרים בטקטיקה הזאת, הכדור מתעופף הרחק אל מחוץ לגבולות המגרש.

שורה תחתונה: נראה לי שבכל זאת פלייסטיישן.

הציון: 3 (בסולם של 1-5)

*** הכותב הוא מנהל מחלקת האינטראקטיב של ערוץ 10
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by