בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
TIM ינואר: nana10 מזנק  
 
 החדשות בעליה, nana10 בזינוק. TIM ינואר   
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

על פי סקר TIM לחודש ינואר אתרי החדשות נהנו מהמלחמה: nana10 מבצע את העלייה החדה ביותר של 25%. וגם, וואלה! שוב פותח פער מ-ynet והצבע חוזר ללחיים של YouTube ופייסבוק

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לאחר שבסקר הקודם (דצמבר) הגולשים בחרו לשבת על הגדר, המלחמה החזירה את הצבע ללחיים, בעיקר לאלו של אתרי החדשות הגדולים. כך עולה מנתוני סקר TIM של מכון TNS/טלסקר הבודק את היקף החשיפה לאתרים הגדולים בישראל, שפורסמו היום.

מהסקר עולה כי בחודש ינואר הגולשים בחרו יותר מבעבר את nana10 ווואלה! כאתרי התוכן המובילים. את הזינוק הגדול ביותר מבין אתרי החדשות ביצע nana10 כאשר היקף הגלישה בו עלה מ-28.5% בסקר הקודם ל-35.5% בנוכחי. מדובר בשיעור הצמיחה מהגבוהים ביותר (25%) שידע האתר בתקופה כה קצרה.

גם אתר וואלה! לאחר חצי שנה של מגמת ירידה בהיקף החשיפה שלו, חוזר לעצמו ומבצע עלייה חדה, מ-65.1% ל-70.5%. בתוך כך וואלה! אף מנצל את הירידה הקטנה אך מפתיעה של ynet (פחות מ-1%) וחוזר למיקומו ההיסטורי כאתר המוביל בפער משמעותי של 10%. בראש הרשימה, כידוע, נשאר גוגל, שמגיע לחשיפה של 91.2%, לעומת 88.8% בדצמבר.

אתרי שיתוף הקבצים YouTube ופייסבוק נהנים בסקר הנוכחי אף הם מעליה משמעותית. YouTube מ-36.6% ל-45.7% ופייסבוק שעולה בשיעור של 6% אף הוא. אתר נוסף הבולט בסקר הוא יד2, שרושם גידול של כ-31% לעומת דצמבר ומגיע לרמת החשיפה הגבוהה ביותר בשנתיים האחרונות - 25.4%.

עם זאת, לא כולם נהנו מהמלחמה. האתרים הכלכליים, שאמנם עלו בחודשים האחרונים כתוצאה מהמשבר הכלכלי, דווקא נחלשו בחודש החולף. החשיפה לגלובס עומדת כעת על 12.1% שממשיך להוביל על פני TheMarker העומד על 10.4%.
 

לא רק TIM

 
המלחמה בדרום השפיעה על נתוני הגלישה של האתרים הישראליים גם על פי מדדים נוספים. גם בהם nana10 הוא האתר שביצע את הקפיצה הגדולה ביותר. מנתוני Google Trends for Websites שפורסמו לפני שבועיים, עלה כי מספר הגולשים הייחודיים ביום של nana10 קפץ מ-200 אלף בדירוג הקודם ‏(עד 23 בנובמבר 2008‏) ל-250 אלף.

הקפיצה המרשימה הציבה את nana10 במקום השלישי ברשימת האתרים הישראליים הפופולריים, לאחר וואלה - ששומר על המקום השני עם כ-750 אלף גולשים ייחודיים ביום, וללא שינוי מהבדיקה הקודמת.

אולם, בשונה מסקר TIM גם ynet עלה באחוז ניכר מ700-900 אלף משתמשים ייחודיים ביום, לכמיליון גולשים בינואר.
 

יותר צעירים יותר חילוניים

המלחמה הקפיצה את הגלישה באינטרנט לא רק לאתרי החדשות : מהסקר עולה כי 50% מהגולשים צרכו יותר אינטרנט במהלך המלחמה מאשר בדרך כלל. לעומתם, כ-8% טענו כי גלשו פחות שעות מאשר בדרך כלל.

עוד עולה מהסקר, כי למבצע בעזה היתה השפעה רבה יותר על צעירים: 55% מגילאי 13-29 דיווחו על הגדלת שעות הגלישה לעומת 40% מגילאי 50+. גם שיעור הדתיים שדיווחו על הגדלת שעות הגלישה היה גבוה יותר מאשר בקרב החילוניים.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by