בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
30 שניות זוז 
סוד הדברים הפשוטים 
 
 לפעמים הפשוט, פשוט פשוט מידי. Y&R לשטראוס    צילום: Y&R    
30 שניות זוז |
 
איתי צמיר

בשטראוס הלכו על קמפיין "פשוט" עם חנוך פיבן. איתי צמיר הצליח להסתבך. והפעם "מדהים מה אפשר לעשות עם הדברים הפשוטים בחיים", של Y&R. אל תצפו לאנחות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בשבוע שעבר קיבלתי סלולרי חדש. כולם שיבחו והיללו את נפלאות המכשיר הידוע ואני הייתי משוכנע שצפוי לי מפגש עם רובוט ידידותי לפחות כמו ארטודיטו.

מאז, אני מבלה איתן זמן איכות של שעה ביום כדי לנסות להבין איך מחליפים מעברית לאנגלית, איך מחפשים שם בספר טלפונים בלי לדפדף במחציתו ואיך מתחברים לאינטרנט אלחוטי בלי לקבל מיני הודעות מוזרות, שלא לדבר על לנסות לזכור איך עושים את כל הדברים האלה שוב, אחרי שכבר לומדים אותם. חמש דקות נוספות ביום מוקדשות בדרך כלל להלקאה עצמית על עצם ההחלפה. אבל העיקר שקוראים לזה שידרוג.

מסתבר שגם בשטראוס יודעים להעריך את הבלתי מסובך, או כך לפחות כך הם טוענים בקמפיין רחב היקף שהעלו לאחרונה תחת הסיסמא "מדהים מה אפשר לעשות עם הדברים הפשוטים בחיים". במרכזו, דמויות פרי יצירותיו של חנוך פיבן, המורכבות משלל מוצרים של שטראוס ועלית.

פשוט זה טוב כאמור והרעיון נחמד בסה"כ, רק שביישום האינטרנטי שלו שטראוס הלכו קצת רחוק מדי עם עניין הפשטות. בשלב הראשון, האינטראקציה-כביכול בבאנר קראה לגולש לבחור לפרצוף הדחלילי אף, פה או עיניים העשויים מאחד מחטיפי החברה. בשלב השני התבקשו המקליקים לדרג את היצירות שכבר הועלו.

כבר ראינו הרבה קמפיינים מהסוג הזה, של בחירה ודירוג בהקלקה (למשל קמפיין הפחיות של ספרייט, או הגביעים של דנונה בזמנו). אולם, מה שמבדיל ביניהם בסופו של דבר היא רמת הביצוע. במילים אחרות: מקמפיין שמבוסס על חטיפים שכולנו אוהבים ניתן היה לצפות לביצוע עם קצת יותר חום ומתיקות.

ואם בכל זאת משתכנעים להקליק? נוחתים למיניסייט ג'נרי שאין בו שום התייחסות ליצירה שכרגע בראת, או דירגת, ממש במו ידיך. אינטראקציה שכזו בלי "תמורה" לגולש (Pay-off), זה קצת כמו לקחת את הילד למכולת בלי לקנות לו אף ממתק: גם אם איכשהו הצלחת לעבור את זה בשלום, לבוא איתך שוב הוא כבר לא יבוא.

שורה תחתונה: פשוט על גבול הפושט.

הציון שלי: 2 (בסולם של 1-5)

*** הכותב הוא מנהל מחלקת האינטראקטיב של ערוץ 10
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by