בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
מוצצים את הדם  
 
 משקה ערפדים כמוטיבי פרסומי. קמפיין ``דם אמיתי``    צילום: yes    
תקשורת |
 
דוד ורטהיים

מי שחשב שתקופות משבר כלכלי פוגעות בפרסום, יכול להרגע. רמת הקריאטיביות בפרסום ה-BTL של הסדרה "דם אמיתי", לא נופלת מזו של הסדרה עצמה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
במהלך חודש דצמבר השיקה חברת yes מהלך נרחב בתחום הסדרות שכלל הרחבה של היצע הסדרות ומעבר ל- 4 ערוצי סדרות כאשר כל אחד מתמקד בז'אנר אחר. החל ביום ראשון השבוע יצאה yes גם בפעילות פרסומית ייחודית לסדרה המדוברת "דם אמיתי" - True Blood מבית היוצר של HBO, בהשקעה של 1.5 מליון ש"ח.

הפעילות כוללת שילוב של מגוון פלפורמות בדגש על פעילות BTL ופעיליות אינטראקטיביות ברשת ומחוצה לה. במרכז הקמפיין יעמוד משקה דם סינטטי יוחד לערפדים, אשר ישמש כמוטיב בכל הפעילויות.

החל מה- 10.2 תצטרף לקמפיין האינטרנט פעילות נוספת במסגרת שת"פ שיווקי עליו חתמה yes עם רשת טיב טעם. גם כאן יעשה שימוש במשקה המיוחד כאשר בין מדפי המזון השונים יופיע של מוצרי True Blood אשר עליו ייכתב "אזל". פעילות דומה תתבצע גם במכונות שתייה אוטומטיות הפזורות באוניברסיטאות מכללות, תחנות דלק ורכבת ובמרכזי קניות כאשר לצד המשקאות המוכרים יופיע גם לחצן של משקה True Blood ,כאשר מי שילחץ עליו יופיע לו "אזל".

בנוסף, תבצע yes פעילות בברים ברחבי הארץ. לכל בר יגיע צוות שיכריז על בואו עם פעמוני happy hour. כל יושבי הבר יוזמנו על ידי הדיילים לסיבוב משקאות true bloody mary. הפעילות תפורסם במודעות ובאינטרנט.

דרור בהט סמנכ"ל השיווק של yes מסר כי: "מדובר בפעילות ייחודית שתוכננה זמן רב, אך נדחתה בחודש עקב הלחימה ברצועת עזה, לאחת הסדרות הטובות שנראו על מסכנו בשנים האחרונות.
מדובר בפעילות שהינה חלק ממהלך הסדרות עליו הכריזה החברה לפני כשנה ושזוכה להצלחה רבה".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by