בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
מונית הכסף מהצד? 
 
 קשה היה לפספס את הלוגו על השקיות הרבות שהוכנסו למונית``. עידו רוזנבלום, מנחה ``מונית הכסף``    צילום: יח``צ קשת    
פרסום ושיווק |
 
אופיר בר-זהר, Themarker

הרשות השנייה תפתח בהליך הפרה של קשת בגין פרסום מוגזם למגה בול בתוכנית "מונית הכסף". במהלך שידור התוכנית עלו בני משפחה למונית עמוסים בשקיות שעליהן סימן המותג

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הרשות השנייה תפתח בהליך של הפרה בגין פרסום מוגזם למותג 'מגה בול' בתוכנית 'מונית הכסף' ששודרה בקשת ביום ראשון השבוע - כך נודע ל-TheMarker.

במהלך שידור התוכנית ניתן היה לראות בני משפחה עולים למונית עמוסים בשקיות שעליהן סימן המותג 'מגה בול', ולאחר מכן יושבים בצפיפות בחברת השקיות הרבות. שם המותג לא נאמר אך קשה היה לפספס את הלוגו על השקיות הרבות שהוכנסו למונית ואף זכו להתייחסותו של המנחה האורח צביקה הדר.

אם ייקבע לאחר קיום שימוע כי הזכיינית ביצעה הפרה, יכולות להינקט נגדה סנקציות כמו הפחתת זמן פרסום והתראה הנרשמת בדו"ח השנתי של הרשות השנייה.

ועדת כשר בראשות ראש הקתדרה לאתיקה מקצועית באוניברסיטת תל אביב, אסא כשר, שמינתה מועצת הרשות השנייה לבדיקת עניין התוכן השיווקי, קבעה קוד אתי לשיתופי פעולה מסחריים בשידורי הטלוויזיה. לפני כשנתיים אימצה הרשות את עקרונות הוועדה, לפיהם, בין היתר, ערוצים 2 ו-10 יוכלו לשלב תוכן שיווקי בתוכניות בידור, טלנובלות ובתוכניות אירוח קלילות. לעומת זאת, בשידורי חדשות, תחקירים וילדים ייאסר שידור תוכן פרסומי.

בדו"ח הרשות השנייה לשנת 2007 אשר פורסם לאחרונה נקבע כי קשת עשתה במהלך השנה 20 הפרות בתחום הפרסום ונקנסה בכ-22 דקות זמן אוויר לפרסום. ערוץ 10 היה המוביל בתחום ההפרות עם 31 הפרות, והוא נקנס ביותר משעה של זמן אוויר. לרשת נרשם מספר ההפרות הקטן ביותר - 8 הפרות בלבד - והיא גם נקנסה בזמן האוויר הקצר ביותר - כרבע שעה.

מהרשות השנייה נמסר כי הנושא בבדיקה. מקשת ומרבוע כחול טרם נמסרה תגובה.

עוד בפרסום ושיווק
 
 
 
עוד ב-Themarker
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by