בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשייה 
יונית ומונית 

יונית ומונית

 
תעשייה |
 
דוד ורטהיים

עידו רוזנבלום ששייט בדרום, גבר על יונית עם המהדורה המרכזית. השאר - חדשות ישנות. רייטינג מלחמתי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כבשו את ראש הטבלה. יונית והמונית
 כבשו את ראש הטבלה. יונית והמונית 
 צילום: רוני שיצר 
 
המלחמה ממשיכה לתת אותותיה בנתוני הצפייה הגבוהים בכל משדרי החדשות, ובכל הרצועות. אמנם התוכנית שכבשה את רצועת הפריים טיים אמש היתה דווקא "מונית הכסף" - בשילוב שניים מהטאלנטים הבולטים של קשת - נינט וצביקה הדר, אולם גם היא שייטה לה בדרום, במסגרת הערכות השידורים של הזכיינית. עם המצב או בלעדיו, התוכנית המיוחדת של עידו רוזנבלום קיבלה 28.3% ושברה את שיא הצפייה של עצמה בשנה וחצי האחרונות.

ככלל, כל עשר התוכניות הנצפות ביותר בטלוויזיה היו כאמור של משדרי חדשות, בראשן המהדורה המרכזית של חדשות 2 עם 25% ומיד אחריה השידור ההמשכי המיוחד, ו"מה קורה" שאף היא עסקה במלחמה בעזה. את מרבית החלק התחתון של הטבלה כבש בסערה ערוץ 10 עם מהדורת החדשות המרכזית שהגיעה לנתון מרשים (15%) והתברגה במקום השישי בטבלה, מעל "שש עם עודד בן-עמי" (12.7%), משדר מיוחד של ערוץ 10 (12.6%), חמש בערב עם רפי רשף (12.4%) ומשדר חדשות הלילה של הערוץ שנעצר על 11.6% צפייה.

אחרי ההצלחה של תחילת המבצע, "מבט" של הערוץ הראשון מתקשה לשחזר את ההישגים ולהתמודד עם מהדורות המתחרות במשבצת השידור שלה, ומדורגת רק עם 7.5%, יותר מימי שגרה אך חצי מהרייטינג שקבלה בערב השידורים המלחמתי הראשון.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by