בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
אוי אוי אוי 
 
 זכתה במקום הראשון. פרסומת ``אנשי האוי``    צילום: שלמור אבנון עמיחי Y&R    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" בנובמבר 2008: טבע – אקמול – "אנשי האוי...". במקומות השני והשלישי - "ארוחת ערב שבת - האשה הכועסת" ו"בשוק" - של בנק דיסקונט

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש נובמבר במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא של חברת טבע עבור מותג אקמול - "אנשי ה'אוי...'". את הפרסומת הפיק פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הפרסומת זכתה ב-66 נקודות – 20% עבור תרומה למותג ו-26% עבור קריאטיביות.

במקום השני על פי אותו סקר זכתה פרסומת "בנק דיסקונט – בשוק. פתוח ביום ששי'" של פרסום יהושע TBWA, עם 56 נקודות – 22% עבור תרומה למותג ו- 12% עבור קריאטיביות.

במקום השלישי: "בנק דיסקונט ארוחת ערב שבת. האשה כועסת" של פרסום יהושע TBWA, עם 52 נקודות – 16% עבור תרומה למותג ו-20% עבור קריאטיביות.

בהמשך הרשימה מככבות הפרסומות של מש' התחבורה – "גם יום חלום יכול להסתים באסון", "פלאפון – נינט – משדרגים פעמיים", "סלקום – אבנים מהירח" בסדר זה. למקום העשירי הגיעה הפרסומת של קופ"ח כללית "בחור מתקרח".

ה-"1 בחודש" של איגוד השיווק הישראלי, הכוללת מפרסמים, יועצי שיווק, אנשי מחקר, אנשי פרסום וקריאייטיב מקבלת לידיה את כל הפרסומות ששודרו באותו חודש, ובוחרת את 10 הפרסומות הטובות ביותר. 10 הפרסומות מועברות לחברי איגוד השיווק הישראלי הבוחרים פרסומת אחת בכל אחד משני הפרמטרים: קריאטיביות ותרומה למותג (מספר הנקודות המשוקלל = אחוז התרומה למותג X2 + אחוז הקריאטיביות). מכון המחקר "מותגים" משקלל את הדירוג שקיבלה כל פרסומת ומכריז על הפרסומת הזוכה.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by