בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשייה 
המירוץ לאחות 

המירוץ לאחות

 
תעשייה |
 
דוד ורטהיים

לאחר ש - yes סירבה להקצות ערוץ ייעודי ל"מירוץ למיליון", הזכיינית תנסה לשחזר את הצלחת "האחות הקטנה" עם ערוץ הבידור הישראלי של HOT

 
 
 
 
 
 
 
 
 
yes סרבה, HOT הסכימה. רז מאירמן, מנחה ה"מירוץ למיליון"
 yes סרבה, HOT הסכימה. רז מאירמן, מנחה ה"מירוץ למיליון" 
 צילום: יח"צ רשת 
 
רשת תשתף פעולה עם HOT בתוכנית מגזין שתלווה את "המירוץ למיליון" שתעלה בשבועות הקרובים, בדומה לתוכנית "האחות הקטנה" ששודרה במקביל ל"האח הגדול" וזכתה להצלחה לא מבוטלת. רשת מנסה כבר מספר שבועות לשחזר את הצלחת ערוץ 20 ב-HOT, שליווה את המתרחש בווילה של "האח הגדול": הזכיינית פנתה ל-yes ול-HOT בהצעה לשדר ערוץ ייעודי לתוכנית "המירוץ למיליון", והציעה לשתיהן הצעות הנוגעות לשיתופי פעולה במסגרתם ישודרו קטעים על מאחורי הקלעים של תוכנית הריאליטי החדשה בערוץ 2. yes סירבה להצעת הזכיינית ו-HOT כאמור, הסכימה לשלבה במסגרת ניסיונות המיתוג החדשים שהיא עורכת בין היתר גם לערוץ הבידור.

שיתוף פעולה כזה הנו ריווחי לשני הצדדים. על פי ההערכות, בזמן שידור "האחות הקטנה", עלה שיעור המצטרפים לחברת הכבלים באחוז גבוה מהממוצע. קשת מצידה, נהנתה מתוכנית שהפכה לאחת מבעלות הרייטינג הגבוה ביותר בטלוויזיה הרב ערוצית, שהגיעה לארבעה אחוזים- פי שניים מממוצע הצפייה בערוץ "ביפ".

תוכנית הבת - "האחות הקטנה" של קשת נולדה במהלך ניסיונות השיווק של הזכיינית להפוך את האח הגדול לתוכנית רב פלטפורמית, ניסיון שהוכתר כהצלחה מירבית. הערוץ הפך במרבית ימי השידור של הריאליטי המצליח לשלישי הנצפה במדינה וכעת מתכוננים בזכיינית לגרסה דומה עם "כוכב נולד", במטרה "להרים" את הרייטינג של הרכש החדש ערוץ 24.

מרשת נמסר עוד טרם היוודע דבר ההחלטה כי "אנחנו בוחנים פניות מהרבה גופים וההחלטות יתקבלו רק על סמך מהות התרומה למותג". מ-yes נמסר: "אנו לא מנהלים את עניינו המסחריים מעל גבי העיתון".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by